Vega de Valcarce of Ruitelan - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Vega de Valcarce of Ruitelan - Reisverslag uit Las Herrerías, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Vega de Valcarce of Ruitelan

Blijf op de hoogte en volg Wil

12 April 2015 | Spanje, Las Herrerías

Het is nu 12.30 uur en ik ben al in de geplande eindplaats. Het lopen was vandaag niet zo zwaar en ondanks het feit dat de wandeling zich vlakbij de weg en snelweg bevond was het toch mooi.
Het volgde ook de Rio Valcarce . Ontelbare bruggetjes en luid stromend water.Ook het weinige verkeer op zondag speelt een grote rol.
Zoals Villafranca gisteren heel lang verborgen bleef was het ook in 10 minuten verdwenen. Het eerste stuk was het wel erg koud omdat de zon nog te laag stond.
Morgen staat de grote klim naar
O Cebreiro op het programma en misschien doe ik zo meteen vast 2 km vlak voor morgen.
En vera

Extra bulletin 16.30 uur.

Ben 3 km doorgelopen en in een hele mooie en rustige albergue terechtgekomen in het dorpje Las Herriras.

• 12 April 2015 - 14:20

Antoon:

Hoi Willem, fijn om te horen dat het zonnetje is verschenen! Het lijkt me echt een mooie omgeving, zeker als de zon mee wil werken. Ik behelp me maar met Parijs-Roubaix: ook genieten, maar dan anders. Succes met de klim morgen!

• 12 April 2015 - 15:26

Ynez:

Ben jij al op de geplande eindplaats, moeten wij nog beginnen...
    Hier in Engeland stevige wind en beetje bewolkt en regelmatig een zonnetje. Zojuist boodschappen gedaan en koffie gedronken. Dadelijk start van een wandeling vanuit het vakantiehuis. Even de omgeving verkenning. Succes morgen!