Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Pedrouzo

Blijf op de hoogte en volg Wil

19 April 2015 | Spanje, Pedrouzo

Om 8.00 uur stond ik al in een leeg cafe voor mijn eerste bakkie koffie.
Ik had geen last van de lange dag van gisteren maar het ging niet vanzelf.
Ik moest op de vrij kleine korte en venijnige klimmetjes flink op de tanden bijten. Boerendorpen , beekjes en valleitjes .
Toch was het aanmerkelijk korter en rond 14.00 uur binnen.
Op het eind nog een foto gemaakt van een Franse jeugdhulpverleenster die samen met een pupil de camino loopt. Heel bijzonder. De laatste kilometers lopen ze met twee pruiken op want in Santiago komt een nieuw mens binnen.
Het zal je vak maar wezen. De pupil loopt de camino del norte terug maar de hulpverleenster wordt in Santiago vervangen.
Heb een mooie prive albergue gevonden met alles erop en eraan en ben enigste bezoeker tot nu toe. Heb net een lekker uurtje gepit na een uitgebreide schrob en douchebeurt. Want morgen is het zover.

• 19 April 2015 - 18:54

Antoon :

Geniet ervan Willem! Wij moeten hier de huldiging van PSV ondergaan. Op naar die laatste kilometers en het sacrale moment.

• 19 April 2015 - 21:47

Gerdien:

Willem, geniet van je laatste kilometers. Goed gedaan jongen, daar mag je wel een extra wijntje op drinken.
    Chapeau