Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Santiago

21 April 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Vandaag alleen Santiago.
' s Morgens en 's avonds douchen en uitslapen. Maar om 8.00 uur was het op.
Daarna op naar de pelgrimsmis.
Dat is een mooie afsluiting van de camino.
Daarna nog wat door de stad zwalken en opmsken voor de terugtocht.
Ik hoop morgenavond nog een vin rouge met " ons Wilma "te drinken als het slot.
Aan alle volgers :
Ik vond het meer dan leuk en heb van jullie genoten en jullie waren ook een steun.
Dank je wel .

No sueñes tu vida vive tu sueño

• 21 April 2015 - 22:38

Nelly:

Hoi Wil, fantastisch, fijn dat je ook nog even kunt genieten van de finishplaats... Gisteren heb ik meteen tante Dina gebeld om te vertellen dat je in Santiago was gearriveerd. Ze was hoorbaar opgelucht! Toen ik haar vertelde dat je voor alle 'goede doelen' een kaarsje zou opsteken, zei ze meteen dat ik je daar heel hartelijk voor moest bedanken. Het ontroerde haar zeer. Ook zij heeft in gedachten met je mee gewandeld, net als wij. Dus de steun kwam uit brede kring. Zo, nu nog even genieten en dan weer naar het 'gewone' leven terug. Maar de inspiratie die je al wandelend hebt opgedaan, zal je de komende tijd nog vaak vleugels geven. Hartelijke groeten en adios, Hein en Nelly. Veel salute, pesetas y amor toegewenst...!

• 22 April 2015 - 08:46

Brenda Portier:

Ola Wil, een overwinning voor lichaam en geest! Wat ben ik trots op jou!
    Veel plezier nog.....
    groetjes, Brenda

• 22 April 2015 - 15:20

Ynez:

Goede reis en welcome back!

• 03 Mei 2015 - 12:09

Ellen Grimbergen:

Hoi Wil,
    Het is 'n beetje laat maar wij willen jou alsnog feliciteren met het behalen van deze mooie tocht.
    Geweldig goed gedaan, proficiat.
    Het was ook leuk om jouw foto's en verslagjes te zien en lezen.