Villafranca del Bierzo - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Villafranca del Bierzo - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Villafranca del Bierzo

Blijf op de hoogte en volg Wil

11 April 2015 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Het begon zoals zo vaak. Al vroeg was de helft stilletjes vertrokken. Buiten was het koud en grijs. Dus toch maar eerst koffie. Daarna een saaie route de stad uit. Daarna door wat kleine dorpjes. Rond de middag kwam de zon te voorschijn en na Cacabelos werd de omgeving prachtig. Net Frankrijk. Door de wijngaarden waar ik om 14.30 uur in het centrum was en heb heerlijk 2 uur op het terras gezeten. Met een goede cervezza Zit nu in de hele nette albergue del piedra met stromend water langs mijn balkonnetje. Kikk maar eens op facebook of internet. Restaurantje vlakbij. Er is geen beter leven dan een " goei " .
Morgen weer dapper verder. Er staat nog 187 km op de teller.
Ze noemen het hier klein Santiago dus dar beloofd wat.

• 11 April 2015 - 19:00

Willem:

Dag Wil,

het ziet er "prima de luxe" uit daar. Geniet van je laatste week richting het einddoel!

P.s. voor de overige volgers: blader allemaal nog maar eens terug naar de eerdere verslagen van het laatste stuk, er zijn nieuwe foto's bijgevoegd.