Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Rocroi - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Rocroi

Blijf op de hoogte en volg Wil

24 Maart 2013 | Frankrijk, Rocroi

Nu even live vanuit Rocroi.Heb hier wifi en ben voor mijn doen lekker vroeg binnen.De mevrouw van de chambre d'hote wil met mij straks de volgende dagen gaan plannen.Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik alles in mootjes hak. Nu. De eerste etappe ( via Monistica) zit erop Vandaag dus lekker op tijd weg en wel verkeerd gelopen maar niet qua afstand. De manier waarp die grand randoners staan aangegeven blijf ik moeilijk vinden.Maar m'n gps van google maps heeft me gered. Na een tijdje keek ik toevallig naar buiten en zag de drie voorbij lopen. Achteraf bleek dat ze gisteren de hele lus in Givet gelopen hadden. Ikke  maar de helft.Dat doet  de mens goed. Wat is het nou ? "Gedeelde smart halve smart"  of "Geen beter vermaak dan leedvermaak" Of misschien is er nog een beter spreekwoord. PRIJSVRAAG voor het beste spreekwoord. Hoofdprijs is een voettocht van 400 km naar keuze met mij. Andere prijzen in overleg.Er is geen discussie mogelijk met de juryuitslag. Straks nog even het mooie stadje in en zoals ik nu al gewend ben Op tijd in de ruststand.
Heb na thuiskomst nog even de blaren van de mede pelgrims behandeld. .
Ouderwets met betadine en tape.Dat loopt heerlijk

  • 24 Maart 2013 - 16:22

    Patricia Braakman:

    Ha die Wil,
    Gaat goed man! Erg leuk om jouw avonturen vanuit mijn luie stoel te volgen. Wordt het daar al een beetje lente, want hier is het 3 x niks. Volhouden hoor en vooral genieten.
    Groetjes Patricia

  • 24 Maart 2013 - 19:53

    Linda:

    Hoi Will,
    Heb de verslagen Givet, Oignies et Rocroi gelezen en zo te lezen gaat alles boven wens . Ga zo door. In St . Radegonde is het mooi weer , Ik heb gisteren gelopen van . St. radegonde [ Joseph heeft me bij st. radegonde afgezet} naar Issy L eveque. En heb een half seconde aan je gedacht; ik loop 9 km en jij 25 km. maar met mooi weer denk je niet aan de kilometers.

    groetjes van joseph en linda, loop ze en tot schrijfs

  • 24 Maart 2013 - 19:58

    Oom Willie.:

    Ha die grote Willem,

    Ik was bang dat er iets niet goed was, want ik heb een paar dagen niets van je gehoord.
    Maar vandaag 24 Mrt. kreeg ik ineens 3 mailtjes.
    Je loopt heel wat af en zodoende ontmoet je natuurlijk veel verschillende personen.
    Het blijkt dat er veel mensen die kant opgaan dus je kunt overleggen.
    Wil enorm goede reis en heel veel succes ik bewonder je doorzetting!!!!!
    Dat men ik echt hoor!!1

    wilvani

  • 25 Maart 2013 - 15:33

    Cor Blom:

    Wil,

    ik vind het fantastisch voor je dat je geen problemen hebt met het lopen en dat je elke dag toch wel aan een alcoholische versnapering komt.Wordt je al mager .Veel plezier en goed weer want hioer is het klote.

    groetjes cor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 60856

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: