Weer boven de 30 om in Signy-l'Abbeye te komen - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Weer boven de 30 om in Signy-l'Abbeye te komen - Reisverslag uit Signy-l'Abbaye, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Weer boven de 30 om in Signy-l'Abbeye te komen

Blijf op de hoogte en volg Wil

25 Maart 2013 | Frankrijk, Signy-l'Abbaye

Vanmorgen al vroeg wakker door de buren.Kees wil om 8.00 uur vertrekken.De twee jongelui dus ook.Ikke dus niet.Maar omdat ik toch al wakker was heb ik ook maar mijn vertrek voorbereid.Aan het ontbijt was er voor mij nog koffie,beetje jam en enkele sneedjes brood.De anderen hadden al genoeg.Ik heb wat bijgehaald en rustig ontbeten. Ik vertrok om 8.15 uur.De eerste 25 km liepen als een tierelier maar de laatste 5 was door modder,blub etc.Haalde het drietsl in en heb ze eigenlijk niet meer gezien. Het was een adembenemende tocht en de zon scheen behoorlijk.Ook hele tijden grijs en bij klimmetjes liep het water van m'n rug. Ik heb wat mooie foto's gemaakt.(denk ik en hoop ik) Bij aankomst eerst bij de supermarkt m'n lunch gekocht want onderweg helemaal niks. Geen broodje,geen koekje geen koffie.Wel af en toe 10 min stoppen en wat drinken. In het dorp was de kroeg open (JA,JA) voor een bakje koffie en gezocht naar m'n slaapplek Snel gevonden.Briefje op de deur dat de gastvrouw er zo was.Aardige mevrouw en bijzonder gastvrij.Gelijk geregeld voor morgen.Lekker 20 km Wat een lux leventje toch pelgrim zijn.Dat had ik eerder moeten weten.

  • 25 Maart 2013 - 20:16

    Jan5:

    Nou Willem
    volgens mij schiet je goed op. Toen ik in Signy kwam had ik tenminste het idee al flink in het buitenland te zijn en begon ik al aan Vezelay te denken. Jij ook?
    Ik hoop voor jou en voor ons hier dat het weer snel beter wordt.
    groeten
    jan5

  • 25 Maart 2013 - 20:18

    Oom Willie:

    Wil, je gaat er wel flink tegen aan.
    Maar als het allemaal goed gaat geeft dat weer extra moed,wen lef heb je.
    Ik kijk iedere dag uit naar een berichtje van je reis.
    Maar ik niet alleen want ik zie wel dat je dagboek al 1647 keer is bekeken!!
    Het weer wordt beter en dat loop wel iets lekkerder.
    Goede reis en tot het volgende verslag.
    B&W Drunen





  • 25 Maart 2013 - 20:33

    Ineke:

    Weer knap gedaan, Wil!
    Fijn om morgen eens 'n wat rustiger traject te hebben.

    Maarre boven de 30..., dat ben je toch al wat langer?

  • 25 Maart 2013 - 23:29

    Kleine(re) Willem:

    VOOR ALLE BEZOEKERS: Foto's van deze etappe en die naar Givet. Oignies en Rocroi zijn vandaag bij de betreffende reisverhalen geplaatst. Zeker de moeite waard om eens terug te kijken!


    @Wil: knap werk, weer een stevige etappe achter de rug. Geniet morgen maar extra van het uitzicht, dan ben je niet te vroeg binnen :)

  • 26 Maart 2013 - 10:14

    Corblom:

    Wil,

    Mocht gij in een kerkse kommen,dan bid maar een weesgegroetje voor mij en hoedde al een fatsoenlijke wandelstok gevonden voor onderweg.veel wandelgenoegens en een bietjer reflecteren onderweg kan geen kwaad.

    Groetjes Cor.

  • 26 Maart 2013 - 14:47

    Jan.van,dis:

    Hoi Willem.

    Ben de al paoshaoze tegen gekomen?
    Het zijn prachtige foto,s die je gemaakt hebt!
    Wandel ze..........Ik zou het niet meer kunnen.

    Grt Jan.van.Dis.

  • 28 Maart 2013 - 09:48

    Annij:

    Wil, ik ben jaloers op jou, wat heerlijk om te lezen. Volgens mij kom je zo helemaal tot rust.
    Geniet er van!!! Groetjes Annij

  • 28 Maart 2013 - 17:06

    LINDA:

    kleine willem ik heb de foto s van etappe Givet, Oignies en Rocroi terug gekeken en inderdaad het was de moeite waard. bedankt voor de tip.

    Grote Willem Jouw schoenen zien er versleten uit op de foto en je moet nog zo veel kilometers. Heb je de fles wijn in Givet opgedronken of was het voor de foto.
    Je hebt mooie foto s gemaakt, ga zo door.
    In St, Radegonde en Issy l eveque is het koud, zelfs enkele sneeuwvlokken vanmorgen.

    Loop ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 61141

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: