Luzy - Reisverslag uit Luzy, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Luzy - Reisverslag uit Luzy, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Luzy

Blijf op de hoogte en volg Wil

14 April 2013 | Frankrijk, Luzy

Heb gisterenavond voor het slapen gaan nog even de stijve kuiten met die wonderzalf van Eva en Robbie warm gezet en ben na het ontbijt om klokslag 8.30 uur vertrokken. Dat spreekwoord van dat paard dat zijn stal ruikt klopt dus nog steeds.Maar ook de zon doet de mens goed.De eerste -toch zware kilometers-zaten etop voor ik het wist.Heerlijk die zon op die ouwe knoken.Je ziet ineens van alles Zwaluwen,.bosanemonen die bloeien als nooit te voor.En ook nog een wild zwijn.Prachtig.Ik was te laat voor een foto,hrlaas.In het dorpje Remily was er ook nog om 11.00 uur een kroegje open.Uitgebreid aan de koffie en met de gasten asn de praat over de te volgen route.Hij verkocht ook nog van alles.Lekkere appeltjes en een paar bananen.Dus ook nog uitgebreid gepicknickt. Dat is wat anders dan  twee dagen geleden langs het kanaal..Met de kont naar de regen als een koei. Het kan dus zo veranderen,zie je wel. Zit nu in hotel de Gare en met een goede wifi kon ik ook onze vrienden van Ajax Psv zien afdroigen.Wat een dag.En ze verkopen hier ook nog een lekker pilsje.. Voor morgen heeft de kroegbaas me ook nog een alternatieve route gewezen.4 km korter.Hartstikke leuk. Ik ben blij dat ik er nu bijna ben maar zal het ook missen..Vind het ook wel fijn om Wilma weer te zien en is het weer tijd voor andere zaken. Ik overweeg om-niet dagelijkse- de liefhebbers mee te laten kijken met de rest vsn het verhaal.Dak en wat daarbij hoort. Helaas morgen de laatste aflevering van dit hoofdstuk

• 14 April 2013 - 19:24

Linda:

Hoi Wil.

Morgen is het einde wandelingen en MISSIE is geslaagd dan ben je in St. Radegonde.
    Dus van Harte gefeliciteerd.
    We hebben genoten van de verhalen en foto `s .
    Geniet van de laatste avond in Luzy en van het voetballen.
    En geniet morgen van en met Wilma.

tot ziens in Issy L eveque.

Linda en Joseph

• 14 April 2013 - 19:45

Oom Willie:

Wil het zit er bijna op, gelukkig is het allemaal goed gegaan.
    We zullen je verslagen en foto's missen, net als jij Wilma's mist.
    Heel veel succes met je dak. het weer wordt beter dus je kunt er volop tegenaan.
    Hartelijke groeten van ons en we horen nog wel een keer iets van je. (ook als Opa bent geworden!!!)
    Succes Betsie & Willie

• 14 April 2013 - 22:20

Twan:

Wil, succes met het laatste stukje. Ben trots op je.
    Groetjes Twan

• 14 April 2013 - 23:35

Hans Luijk:

Hoi Wil,

Gefeliciteerd met de eerste fase van je reis.
    Bedankt voor de mooie verslagen en fotoos.

Groeten Hans en Sylvia

• 15 April 2013 - 13:49

Martin Van Den Burg:

Hoi Wil

Petje af man wat heb jij er al een eind opzitten, ik heb met veel plezier jou verslagen gelezen.

Groetjes: Martin

• 15 April 2013 - 19:01

Annij:

Hoi Wil,
    fijn dat deze tocht bijna ten einde is en dat je blij bent dat je het toch maar mooi geflikt hebt.
    Chapo!!