Tienen - Reisverslag uit Tienen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Tienen - Reisverslag uit Tienen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Tienen

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 Maart 2013 | België, Tienen

Vandaag de tocht naar Tienen.Eigenlijk een rechte weg maar op advies geprobeerd paralel door de fruitboomgaarden te lopen.Kwam toch al vele kilometers voor Tienen weer op de grote weg.Verschillende pogingen gedaan om  anders te lopen Laatste 4 km toch langs de weg gelopen.Slaap vannacht achter de grote markt in de pastorie.Uiterst vriendelijk ontvangen.Toch 25 km gelopen.Hier lekker wifi.Zal ik nodig hebben omdat mijn geplande plek voor morgen vol zit en de tocht naar Namen 45 km is.Dat is te veel.Dan maar hotelletje zoeken in het midden

Nadat Erika en Phlippe mij allerlei adviezen hadden gegeven toch besloten om de "dure bb" te boeken.Anders was het met de trein en de bus met een rustdag in Namen Maar dat gaan we niet doen.

• 18 Maart 2013 - 22:55

Ineke:

Leuke foto's, ze geven toch een beter beeld van jouw uitstapje.
    Zeker die richtingaanwijzer bij Postel geeft wel akelig duidelijk weer waar je aan begonnen bent:
    nog 2450 km te gaan!!
    Dapper menneke, da broertje van mij..

• 19 Maart 2013 - 15:41

Sybe Waarts:

Hoi willem,
    Ik heb je bij de Favorieten opgeslagen, leuk om dit te lezen en te volgen.
    Je bemt er bijna zag ik op je foto in Postel.

• 19 Maart 2013 - 15:56

Brenda:

Hoi Wil,
    Heerlijk dat het allemaal zo goed 'loopt'.
    Erg leuk dat we je middels deze site zo kunnen volgen....
    Goede reis verder!
    groetjes, Brenda