Scherpenheuvel - Reisverslag uit Scherpenheuvel, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Scherpenheuvel - Reisverslag uit Scherpenheuvel, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Scherpenheuvel

Blijf op de hoogte en volg Wil

17 Maart 2013 | België, Scherpenheuvel

Vandaag de lange etappe naar Scherpenzeel.Wilde de  kortst mogelijke route lopen om weer op de oude Monastica te komen.Het programma my tacks werkt als een trein.Was mooi om 16.00 uur in Scherpenheuvel.Gelopen door zeer rustig niet toeristisch terrein.Wel wat heuvels maar de beentjes deden het goed.En het zelf gebakken brood van Frans was uiterst effectief.Even gezocht naar het adres maar de paters zagen hun pelgrim lopen.Nu alleen in een heel groot klooster met een hele slaapzaal voor mij en een sublieme douche.Moest wel eerst een pils drinken en kijken naar Milan-San Remo Na studio sport even wat eten in de stad.En fan weet je het wel.Ik hoop dat het morgen niet regent want het ziet er dreigend uit

• 18 Maart 2013 - 19:33

Ineke:

Hoi Wil,
    Wat apart dat je nu een hele slaapzaal voor jezelf hebt, terwijl het volgende adres al vol zit! Zouden er meer lopers zijn die een voorsprongetje met de auto nemen?
    Wel lekker om weer even Wifi te hebben, zoek een lekker hotel uit!
    Hoop dat de temperaturen gauw wat zullen stijgen!
    Groetjes, Ineke

• 18 Maart 2013 - 20:06

Jan.van,dis:

Hoi Willem, ik had wel gelijk.......... Er moet bier gedronken worden,om de juiste kracht in de benen te houden! Maar let op..de jiuste inname is belangrijk.
    Loop ze. grt en tot de volgende keer.Jean le Boulanger(je gaat al naar het Franstalige)

Tags: h