Olmen - Reisverslag uit Olmen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Olmen - Reisverslag uit Olmen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Olmen

Blijf op de hoogte en volg Wil

16 Maart 2013 | België, Olmen

Na m'n eerste stempel van pater Benny gekregen te hebben ging iets te laat weg.Benny die alles loslaat was bijna overspannen toen hij de geluidsinstallatie voor een nieuwe groep niet aan de gang kreeg. Buiten de abdij werd de juiste weg aangegeven maar ik liep na 400 m gelijk verkeerd.Gelukkig niet om.Rond de middag even koffie in Gompel waar twee oude dames die al op café zaten mij aan een kruisverhoor onderwierpen.Een kwartiertje later zag een mede pelgrim die ik in Postel gesproken had (een jongen van 19 die altijd 30 km per dag liep) bij iemand in de auto stappen.Frappant was dat. Een lang koud stuk langs kanaal zette zich nog een 8 tal km voort Daarna Olmen in.Leek mooi oude dorpskern maar er was geen bal te doen.Dan maar m'n slaapplek . Flink eind buiten de kern.Aangenaam provisorisch kamertje met alles erop en eraan.Aardig stel.Vrouw liet me alles zien maar had vandaag haar jaarlijkse uitvoering van de toneelclub.Dus Frans moest nu alles doen.Mooie mens.Praat aan een stuk.Om 19.00 weer terug naar de kern voor een pizza.Wel lekker lopen zonder rugzak. Goed en lekker gegeten.Vanavond misschien nog even voor het slapen nog studio sport.Leuk Morgen lange etappe dus goed uitrusten.

• 17 Maart 2013 - 21:06

Willem:

Dat klinkt goed. Succes deze week!

• 17 Maart 2013 - 21:28

Antoon:

Interessante mensen kom je zo tegen begrijp ik:-) Veel plezier verder! Gr, Antoon&Betty

• 17 Maart 2013 - 22:00

Joop Van Bavel:

Wil,

IK heb net ontdekt dat ik je kan volgen.
    Dat doe ik dan ook, efkens.

Groet
    Joop

• 18 Maart 2013 - 09:08

Hennie:

Wil, één geluk is hoe verder je naar het zuiden gaat het ook wat warmer zal gaan worden. Geniet van je tocht! Ik zal je met plezier blijven volgen.
    Wandel ze!!!

Hennie

• 18 Maart 2013 - 15:05

Corrie:

Ha Willem! Leuk om te lezen! Veel succes en ik blijf je volgen!