Sehagua - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Sehagua - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Sehagua

Blijf op de hoogte en volg Wil

02 April 2015 | Spanje, Sahagún

steren keurig op tijd in de albergue in Ledigos. Het bleek al snel dat er iets niet klopte. Alle familie was verdwenen. Mijn routeboek gaf dit als einde van de dag. Was een ouderwetse albergue. Achteraf bleken de meeste in het voorlaarste dorp gebleven te zijn. Alleen ik en een Zweedse waren in deze albergue. Was een aardige vrouw en sprak goed Engels. Alleen bij het eten blerk dat ze andere accenten had dan ik . Ze was vegetarisch en dronk geen alcohol. Dus het vlees en de drank was voor mij. Op tijd gaan pitten en na bestudering van het tweede routeboek ander schema gekozen. Niet eindigen in een piepklein gehucht.
Vandaag naar Sahagun. Mooie plasts waar al vanaf vanmiddag de messen geslepen worden voor de festiviteiten van Pasen. Processie met muziek.
Voor mij nog even kijken en eten en dan pitten en morgen weer verder. Mooie albergue van Cluny. Gewoon in een oude kerk samen met de vvv.
Heb eindelijk al mijn fotos op dropbox staan dankzij de pc in de albergue en nu maar hopen dat Willem het lukt.
Door de aanpassing van het routeschema familie even kwijt naar óf ik vind ze weer óf zoek een nieuwe. Voorlopig hier in de zon gewoonweg HEERLIJK.

  • 02 April 2015 - 19:36

    W.v.Nistelrooij:

    Wil het gaat weer goed merk ik wel.
    Denk wel om je van Nistelrooij's knie.
    Al vast fijne Paas wandeldagen.
    Groetjes. B. en W. Drunen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sahagún

Het laatste stuk

Nog 439 kilometer.

Recente Reisverslagen:

21 April 2015

Santiago

20 April 2015

Santiago de Compostella

19 April 2015

Pedrouzo

18 April 2015

Arzua

17 April 2015

Palas de Rei
Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 61083

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: