Sehagua - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Sehagua - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Sehagua

Blijf op de hoogte en volg Wil

02 April 2015 | Spanje, Sahagún

steren keurig op tijd in de albergue in Ledigos. Het bleek al snel dat er iets niet klopte. Alle familie was verdwenen. Mijn routeboek gaf dit als einde van de dag. Was een ouderwetse albergue. Achteraf bleken de meeste in het voorlaarste dorp gebleven te zijn. Alleen ik en een Zweedse waren in deze albergue. Was een aardige vrouw en sprak goed Engels. Alleen bij het eten blerk dat ze andere accenten had dan ik . Ze was vegetarisch en dronk geen alcohol. Dus het vlees en de drank was voor mij. Op tijd gaan pitten en na bestudering van het tweede routeboek ander schema gekozen. Niet eindigen in een piepklein gehucht.
Vandaag naar Sahagun. Mooie plasts waar al vanaf vanmiddag de messen geslepen worden voor de festiviteiten van Pasen. Processie met muziek.
Voor mij nog even kijken en eten en dan pitten en morgen weer verder. Mooie albergue van Cluny. Gewoon in een oude kerk samen met de vvv.
Heb eindelijk al mijn fotos op dropbox staan dankzij de pc in de albergue en nu maar hopen dat Willem het lukt.
Door de aanpassing van het routeschema familie even kwijt naar óf ik vind ze weer óf zoek een nieuwe. Voorlopig hier in de zon gewoonweg HEERLIJK.

• 02 April 2015 - 19:36

W.v.Nistelrooij:

Wil het gaat weer goed merk ik wel.
    Denk wel om je van Nistelrooij's knie.
    Al vast fijne Paas wandeldagen.
    Groetjes. B. en W. Drunen.