Nogaro (net iets verder) - Reisverslag uit Nogaro, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Nogaro (net iets verder) - Reisverslag uit Nogaro, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Nogaro (net iets verder)

Blijf op de hoogte en volg Wil

27 Mei 2014 | Frankrijk, Nogaro

Na een slechte nacht (koud, vochtige spullen, en wat tekenen van verkoudheid ben ik gewoon opgestaan en al voor 8.00 uur al op weg naar Nogaro. Een korte etappe door de streek van de Armagnac. Zonnetje begon weifelachtig maar werd steeds warmer. Lekker zweten en om een uur of elf lekker aan de koffie. Rond 14.00 uur al in Nogaro. Gite besproken eindje verder. Dus morgen lekker wat korter. Gisteren nog vergeten te vermelden dat er zondag een feestje was voor Lise haar verjaardag. Jammer dat ik dat gemist heb maar je kunt niet alles hebben. Verzoek aan Willem om een mooie foto van dat feestje erop te zetten. Schoenen mooi schoongemaakt want de Gr 65 was vandaag veel prut.
Nog iets over het terrein. Het is hier echt niet vlak maar ik kan de heuveltjes met wat extra inspanning goed aan. Het lopen met stokken maakt dat ook wel eenvoudiger. Je ziet: nooit te oud om te leren. Na het flinke zweten van vandaag ben ik weer "de oude".

21.35 uur: Heb heerlijk gegeten in een erg mooie gite. Lekker schoenen schoongemaakt, ingevet. Lekker in de zon gezeten en hele goede tuinideeën opgedaan.

• 27 Mei 2014 - 19:46

Ynez:

Dat is goed om te horen. Vandaag hier hele dag regen. En af en toe met bakken!
    Wij gebruiken ook altijd een stok bij het klimmen en afdalen. Scheelt echt wel!
    En altijd fijn als je spullen in orde zijn! Fijne avond en loop ze weer morgen!

• 27 Mei 2014 - 22:16

Willem:

Foto's van de afgelopen dagen zijn weer bijgewerkt. Op verzoek ook wat foto's van de 1ste verjaardag van Lise toegevoegd.

• 27 Mei 2014 - 22:16

Willem: