Verplicht rust - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Verplicht rust - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Verplicht rust

Blijf op de hoogte en volg Wil

19 Juni 2014 | Spanje, Hontanas

Gisteren deed m'n pootje al flink zeer.
De afgelopen maanden heeft mijn lichaam het voortreffelijk gedaan maar gisterenmiddag was er flink protest.
Daarom heb ik vanmorgen besloten om even rust te nemen. Dat is toch wel verdiend. Om blijvend letsel te voorkomen ben ik ook " even " naar de dokter geweest.
Over de uitslag ben ik wel tevreden. Niets kapot alleen 2 dagen rust is nodig met aangepaste medicatie. Dus geen hernia, aanhechtingsproblemen of itis-achtige zaken . Ik kan in ieder geval in deze alberge blijven. Als het morgenvroeg goed voelt kan ik eventueel een korte etappe maken.
Ik kom dan misschien wat tekort want 10 juli vlieg ik terug. Alles wat nog ontbreekt komt wat later. Jammer maar geen probleem.
Dit is het aangepaste plan wat per dag aangepast kan worden. Weet je dat is Camino.Voorlopig toch gewoon een tocht van bijna 1400 km. Plus wat er nog komt.
Dus vandaag geen echte foto's maar rust.
Morgen misschien ook ?


  • 19 Juni 2014 - 16:55

    Oom Willie:

    Jammer dat je verplichte rust moet nemen. Je moet het echt in acht nemen. Maar ik hoop dat het snel weer in orde komt, want ik reken er op dat je, je doel bereikt.
    Sterkte en ik wacht weer op een vrolijk bericht.
    ome W. en tante B.

  • 19 Juni 2014 - 20:40

    Ynez:

    Jammer, maar hopelijk snel weer de oude. Heb je je toch een beetje kunnen 'vermaken' vandaag? Raar, lijkt me. Iedere dag lopen, weken lang en dan zomaar ineens een rustdag.
    Hoe staat het er nu voor? Good luck!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 60837

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: