Eauze en zeiknat - Reisverslag uit Eauze, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Eauze en zeiknat - Reisverslag uit Eauze, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Eauze en zeiknat

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 Mei 2014 | Frankrijk, Eauze

Het is 17.30 uur en zit aan m'n eerste koffie. Vanmorgen met mieser regen opgestaan en om 8.00 en route. Al snel de poncho te voorschijn gehaald maar die is zo lek als een mandje. Hij gaat straks in de poubelle.
Gelukkig kon ik hier een nieuwe kopen. Verder viel het heel de dag maar dan ook heel de dag met bakken uit de hemel. Heb vandaag stukje met Cor Blom den tweede gelopen. Uiterlijk, z'n manier van praten etc, etc Twee druppels water. Ik zag hem van een afstandje. Is ie nou echt!
Monsieur la fleur. Onderweg gelukkig een kaartleeswonder ontmoet die de gewone weg wilde volgen in plaats van de troep op Gr 65. Peter uit Luxemburg. Nu morgen naar een dagje regen en dan hebben we het weer gehad. Straks misschien nog meer.

• 26 Mei 2014 - 18:39

Wilma:

Leuk om te merken dat er steeds meer Franse woorden je vocabulaire binnen'sijpelen'. Dat is beter dan die regen!

• 26 Mei 2014 - 22:08

Ynez:

Wat een gezeik! Hier viel het vandaag mee met de regen, hopelijk bij jou morgen ook.
    De tomaten, komkommers, pepers en parika's groeien voorspoedig in de kas. Er zitten al veel bloemen in! De eerste aardbeien reeds geplukt! De franse sperciebonen piepen de grond uit. Kortom een groeizaam voorjaar! Loop ze morgen!
    Groet,
    Ynez