La Chamba - Reisverslag uit La Chamba, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu La Chamba - Reisverslag uit La Chamba, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

La Chamba

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 April 2014 | Frankrijk, La Chamba

Was rond 5 uur in het plaatsje La Chamba. Het lokale telefoonverkeer ligt hier helemaal op z'n kont. Er is vroeg veel sneeuw gevallen en vele bomen hadden hun bladeren nog en zijn bezweken onder het gewicht van de sneeuw. Bij het eerste huis heb ik hulp gevraagd om in de gite te kunnen. Dat was zo gebeurd. Onderweg had ik een fransman al om hulp gevraagd die me met sms-jes hielp. Merci daarvoor Philippe. Hij wil de Camino ook nog lopen maar eerst met retraite als dat dan nog bestaat. De man van de gite probeerde m'n volgende stop al te regelen voor morgen maar hij kreeg ook geen aansluiting. Wel van de daarop volgende stop maar dat is 4 uur verder. Dus morgen om 8 uur weg zijn. En morgen weer klimmen. Gaat goed alleen wel rustig aan met m'n ouwe knoken. Heb al de juiste info over het parcours. Eerst de gewone weg naar Col de Loge en dan nog 2 uur over de CR 3 die zelfs ik niet kan missen. Tot 14.00 was het droog en beetje bewolkt. Daarna flinke regenbuien. Gelukkig nu in de mooie gite, lekker warm met voldoende eten bij me. In het tentje was het nu ook maar improviseren.

  • 28 April 2014 - 11:08

    Oom Willie.:

    Wil, Je gaat zo hard en ik krijg zoveel berichten van je dat ik je niet kan bijhouden.
    Maar ik merk wel dat het goed gaat ,al heb je ook wel eens een tegenvaller.
    Heel veel succes en geniet ervan>
    Betsie en Willie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 61107

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: