La Chamba - Reisverslag uit La Chamba, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu La Chamba - Reisverslag uit La Chamba, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

La Chamba

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 April 2014 | Frankrijk, La Chamba

Was rond 5 uur in het plaatsje La Chamba. Het lokale telefoonverkeer ligt hier helemaal op z'n kont. Er is vroeg veel sneeuw gevallen en vele bomen hadden hun bladeren nog en zijn bezweken onder het gewicht van de sneeuw. Bij het eerste huis heb ik hulp gevraagd om in de gite te kunnen. Dat was zo gebeurd. Onderweg had ik een fransman al om hulp gevraagd die me met sms-jes hielp. Merci daarvoor Philippe. Hij wil de Camino ook nog lopen maar eerst met retraite als dat dan nog bestaat. De man van de gite probeerde m'n volgende stop al te regelen voor morgen maar hij kreeg ook geen aansluiting. Wel van de daarop volgende stop maar dat is 4 uur verder. Dus morgen om 8 uur weg zijn. En morgen weer klimmen. Gaat goed alleen wel rustig aan met m'n ouwe knoken. Heb al de juiste info over het parcours. Eerst de gewone weg naar Col de Loge en dan nog 2 uur over de CR 3 die zelfs ik niet kan missen. Tot 14.00 was het droog en beetje bewolkt. Daarna flinke regenbuien. Gelukkig nu in de mooie gite, lekker warm met voldoende eten bij me. In het tentje was het nu ook maar improviseren.

• 28 April 2014 - 11:08

Oom Willie.:

Wil, Je gaat zo hard en ik krijg zoveel berichten van je dat ik je niet kan bijhouden.
    Maar ik merk wel dat het goed gaat ,al heb je ook wel eens een tegenvaller.
    Heel veel succes en geniet ervan>
    Betsie en Willie