Le Mayet-de-Montagne - Reisverslag uit Le Mayet-de-Montagne, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Le Mayet-de-Montagne - Reisverslag uit Le Mayet-de-Montagne, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Le Mayet-de-Montagne

Blijf op de hoogte en volg Wil

23 April 2014 | Frankrijk, Le Mayet-de-Montagne

Toen betrok de hemel maar morgen moeten ze er aan geloven, die Fransen.Dat wordt een hele mooie "selfie"
DEZE BELOFTE BLIJFT STAAN.

Heel mooi weer vandaag en na uiterst vriendelijk te zijn uitgezwaaid bij le Panneau Blanc, voortreffelijk gelopen. In Lavoine alles gesloten dus tussenstop gepland in le Chiers. Dus nog dichter bij Lavoine. Deze mevrouw deed het eigenlijk niet meer maar voor mij maakte ze een uitzondering. Was om 13.30 in le Mayet en ben wat later naar de plek van bestemming gelopen. Was maar 3 km maar wel lourd!!!. Aardige oude mevrouw net geopereerd aan het bekende tunnelsyndroom. Je kent het zo'n dikke hand maar ze had haar dochter geregeld voor het repas en pdj. Heb daar vreselijk lekker gegeten in de kamer voor de tv want de familie zat in de keuken. (moeder met dochter en kleindochter).
Heb hele mooie ideeën opgedaan voor het schilderen van de deuren. Als ik maar aan zo'n mooi behang kan komen. De dreiging van zo'n mooie selfie blijft. De broekspijpen gingen er bijna af. T "selfie".

• 24 April 2014 - 09:40

Brenda Portier:

Dat wordt dan de hele dag wachten op die mooie selfie :)
    Enjoy the day!