Weer thuis - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Weer thuis

20 Mei 2013 | Nederland, Drunen

Gisterenavond om half elf was ik weer thuis,
Ik ben 's morgens vroeg met Teun teruggereden vanuit St.Radegonde.
Afgelopen maandag zou de aanneme rweer beginnen dus Wilma was zaterdagmorgen weer alleen teruggereden.Het weer zag er vtwijfelachtig uit en pas op woensdag bleek dat hij het te slecht vond en ben ik mijn terugreis gaan regelen.De afspraak is nu dat hij weer gaat plannen als ik terugben.
Ik kan dus rustig alle zaken in Nederland afwachten en m'n teurgkeer gaan regelen.
Hartstikke fijn om weer thuis te zijn na ruim twee maanden weg te zijn geweest.
Ik heb het huis in een erg groene en schone staat achtergelaten.
In de schuur heb ik ook een nestje met jonge zwarte roodstaarten achtergelaten.Nu kunnen ze de jonge in alle rust groot brengen zonder dat ik ze op hun vingers kijk.De foto is niet echt want ze zijn nog veel kleiner.
Het is nu weer tijd om leuke dingen te gaan doen vanuit Drunen.