Weer niet maar toch! - Reisverslag uit Sainte-Radegonde, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Weer niet maar toch! - Reisverslag uit Sainte-Radegonde, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Weer niet maar toch!

Blijf op de hoogte en volg Wil

03 September 2013 | Frankrijk, Sainte-Radegonde

  Het is vandaag 3 september. Na een lange mooie zomer zat ik vanmorgen voor de zoveelste keer te wachten op Da Silva.Hij beloofde enkele maanden geleden dat ik op 3 september de eerste zou zijn waar hij zou beginnen.Bellen (8x),inspreken en mailen maar ho maar geen contact.Ik kijk morgen wel wat er gebeurd Na mijn laatste bericht is er veel gebeurd.Een dag nadat duidelijk was dat Da Silva pas in septemer (?) zou beginnen zijn Wilma en ik snel naar huis gegaan omdat het met moeder slecht ging. Hoe slecht bleek enkele dagen later want op zondagmorgen    juli is ze overleden.Eigenlijk toch nog onverwachts maar wel in alle rust.Het kaarsje was op. Na de begrafenis en het afwerken van de noodzakelijke zaken zijn we weer teruggegaan voor nog een weekje Frankrijk.Roxanne en Willem met Lise maakte van onze laatste vakantieweek een feestje We zijn daarna weer teruggegaan naar Drunen.Wilma om de warming up te doen voor het werk en ik om me voor te bereiden op de verbouwing en de voortzetting van mijn tocht. Hoe wat en wanneer precies hangt nu even af van Da Silva. Ik hoop dat de vertraging tijdelijk is maar ik heb er een zwaar hoofd in. Ik ga nu de voorbereiding doen om snel te vertrekken naar Santiago. Ik trek nu m'n eigen plan.Heb net lekker gegeten uit eigen tuin en heb een prachtige klus aangepakt en half afgewerkt.Morgen de rest. Je hoort van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sainte-Radegonde

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 61082

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: