Collan - Reisverslag uit Collan, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Collan - Reisverslag uit Collan, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Collan

Blijf op de hoogte en volg Wil

07 April 2013 | Frankrijk, Collan

Gisteren na een lekker etentje in het plaatselijk restaurant "le franco belge" vroeg naar bed.Vooral voor de kou.Het menu was € 15.00 en was voldoende en smaakte me goed.Een klein karafje wijn en een kopje koffie En dat voor dst geld. Toch blijf ik op beter weer rekenen.Zoals afgesproken stond ik om 9.00 gepakt en gezakt om de sleutel in te leveren. De pastoor kwam die ophalen. De eerste kilometers had ik het echt koud ondanks dikke trui en lang onderbroek Toch klaarde het enigszins op en moest het petje af.De bril besloeg behoorlijk.Zo gauw ik  in een opener terrein kwam moest het petje weer op. Voor de eerste keer heb ik rond een uur langs het canal de bourgogne een beetje gepicknickt.Niet te lang want ik moest er nog 15.Maar dat is de grens.Mooi gehaald dus. Mooi terrein en alleen maar kleine plaatsjes zonder cafe,winkeltje. Die laatste 15 mochten er weer zijn.Klimmen en dalen maar was toch op m'n geplande tijd binnen.Zit voor de eerste keer in een gite.Groot man.Ik zit dit te schrijven aan een keukentafel voor 20 personen.Wel lekker ruim. Ik kan hier wel koken maar heb alleen het noodzakelijkste bij me voor vanavond en morgenvroeg.Heb wel lekker bakkie koffie kunnen zetten.Zo meteen eerst lekker douchen en dan eten en weer plannen voor morgen Ben zeer tevreden over vandaag.Wel moe maar dat hoort erbij.