Niet zo ver maar in de goede richting - Reisverslag uit Rilly-la-Montagne, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Niet zo ver maar in de goede richting - Reisverslag uit Rilly-la-Montagne, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Niet zo ver maar in de goede richting

Blijf op de hoogte en volg Wil

30 Maart 2013 | Frankrijk, Rilly-la-Montagne

Alles mooi droog en na alles netjes weer ingeladen te hebben weer op pad.Eerst m'n slaapplaats proberen te regelen maar met Pasen is alles vol of ze vieren dar feest zelf.Ben toch maar aangelopen.Eerst na vvv om adressen en hotels in mijn traject te vragen.Vond  een eindje buiten Reims weer een Mac dus dat was weer koffie en wifi.Na de koffiepauze weer en route. Ofschoon ik soms wel eens een beetje perdu ben heb ik vandaag meerdere records gevestigd. Allereerst liep ik een keer of vier vast op zo'n groot hypermarche complex.Na een uur was ik weer terug bij af. Kon uiteindelijk geen kant op in een soort fuik tussen de tgv en de gewone spoorwegen.Het tweede record is dat ik me door minstens tien mensen linksen rechts,heen en terug heb laten sturen Ik weet dat je sons de weg miet vragen.Vandaag heb ik gemerkt dat je het ook aan de goeie moet vragen. Uiteindelijk na een stukje snelweg was de weg wel duudelijk. In een handomdraai veranderde alles in wijn om me heen Ondertussen had ik nog geen slaapplek maar na enkele telefoontjes kon ik terecht bij de fam Fagot. De gite is achter de kerk. Boven het wagen en tractorpark van de familie. Ik skaap vannacht in een mooi ijzeren lila bed.Niu dat kunnen er niet veel zeggen Tot slot gaat hier om 18.00 uur ook nog supermarkt open en heb ik ook nog een kkein keukentje.Een simpel schoteltje voor in de magnetron gekocht.En dst was smullen.De cote du rhone bewaar ik voor paasavond. Al bij al Niet zo veel  klometers maar de champagne is dicht bij.Op alle plaatjes die ik zag is dit toch een prachtige streek.Er zitten nog wel geen blaadjes aan de wijnstronken maar die denk ik er wel bij. Ben weer benieuwd naar morgen eerste paasdag