Chateau-Porcien - Reisverslag uit Château-Porcien, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Chateau-Porcien - Reisverslag uit Château-Porcien, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Chateau-Porcien

Blijf op de hoogte en volg Wil

27 Maart 2013 | Frankrijk, Château-Porcien

Vandaag voor de eerste keer aangewandeld zonder dat ik een slaapplaats geregeld had. De afstand naar Reims is 55. In theorie kan dat in 2 dagen maar op de mairie in Chateau -Porrien bleek dat ik na al 15 km gelopen te hebben ik toen nog 20 km moest. Een dag van 35 en een dag van 20.Ik kon daar gratis slapen en besloot na een bakkie koffie er gewoon een dag langer over te doen.Heb toen boodschapjes gedaan en m'n intrek genomen en ga nu twee dagen van 20 km doen. Vanavond zie ik wel wat hier wel of niet te doen is.Vroeg pitten en vroeg weg is ook een goede optie. Heb ook nog geld kunnen pinnen want al in 3 dagen geen automaat gezien