Arzua - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Arzua - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Arzua

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 April 2015 | Spanje, Arzúa

Gisterenavond gegeten bij Meson Benito op advies van Jojo. Werkelijk goed gegeten en mede op zijn advies de likeur van het huis geproefd. Daarna slecht geslapen en misselijk wakker geworden. Ik wou dat ik nog even kon blijven liggen maar we moesten er om 8 uur uit.
Toen maar eerst koffie maar er stond zo'n rij in de kroeg dat ik meteen ben aangelopen met wat rijstwafels en water. Na een uur toch koffie maar ik werd steeds beter. Veel jongelui slikken grote doses ibuprofen. Ze lopen soms 30 tot 40 km sjoemelen dan met stukken taxi.
Die rijden gewoon parallel.
Een taxi had ik niet nodig alleen m'n kleine ibu.
Om 11.30 uur was ik bij mijn geplande eindpunt maar omdat het net weer droog was toch doorgelopen in de hoop dat er ondanks dat ze niet vermeld werden er toch albergues waren. Maar om 15.00 uur was ik op 5 km voor Azura en juist weer aan het opdrogen. Om 16.00 uur in de albergue Droog , moe maar wel voldaan. Weer 30 km eraf voor Santiago. Heb foto gemaakt van nog 50 km maar ondertussen zit ik al onder de 40.
Volgens mij kan het niet meer kapot maar je weet het maar nooit.

• 18 April 2015 - 22:12

Oom Willie.:

Wil het gaat geweldig!!!! Nog even en je bent er. Hoera!!!!!!!!!!!!!!