Barcelonne du Gers - Reisverslag uit Nogaro, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Barcelonne du Gers - Reisverslag uit Nogaro, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Barcelonne du Gers

Blijf op de hoogte en volg Wil

28 Mei 2014 | Frankrijk, Nogaro

Ik heb weer goed geslapen en om 6.30 uur was het tijd om op te staan en de reis voort te zetten.
Om 7.15 uur nog even alles doorgenomen met het thuisfront.
Daarna snel op pad. Tot 13.30 uur voorspoedige trip door akkers en mooie weggetjes van deze streek.
Alvoor Aire sur Ardour bleken bijna al de gites vol te zijn en heb ik in overleg met Jojo ( onze Cor ) een gite vastgelegd voor morgen en toen we een km of 5 voor het einde nog bij mensen terecht konden was het snel beslist. Wel weer eens leuk hij mensen thuis. Morgen hemelvaart en en velennkomen hier 4 of 5 dagen wandelen
Zeker toen het begon te regenen. Kon ik gelukkig m'n nieuwe poncho uit testen.
's Middags hebben we nog even de stad bekeken (een lift van 4 km vv van de gastvrouw ).
Morgen nog een stevige etappe en dan een aantal kortere (minder lang ).
Spanje in zicht.
Hopelijk werkt het weer mee.

• 29 Mei 2014 - 17:54

Sybe:

Hé Willem,
    Ik ben inmiddels weer thuis heb de laatste dagen in de Exmoor ook zon douche gehad van 2 dagen lang op de fiets, dan gaat er de lol snel af. Mooie trip gehad van coast to coast in Engeland. Nu weer met trein en boot in het vertrouwde Waspik.

Nog een mooie tocht en we blijven je volgen.
    Ga je goed.

Sybe en Carien