Lectoure - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Lectoure - Reisverslag uit Lectoure, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Lectoure

Blijf op de hoogte en volg Wil

24 Mei 2014 | Frankrijk, Lectoure

Gisterenavond met een flinke groep uit de gite genoten van een repas pèlerins. July en Richard aangevuld met Franse wandelaars en nog een Nederlandse fietser. Erg gezellig en ook heel goed voor m'n Frans.
Ondanks de slechte weersvoorspelling ben ik samen met Richard vertrokken richting Lectoure. July wilde verder met het Belgisch meisje en hebben we achtergelaten. Waarschijnlijk zien we ze allebei de aankomende dagen wel weer. Ergens op de Camino. Tijdens de korte wandeling hebben we plan de campagne gemaakt voor de aankomende twee dagen. Goede gite zoeken in Lectoure en morgen bij heel slecht weer een rustdag in deze vrij grote stad. Valt het weer mee dan gewoon verder naar Condom (32 km). Om 12.00 uur gite geregeld. Tijd om kleren te laten drogen en eventueel te wassen. Daarna wat rust en boodschapjes doen om te koken in de gitê. Ook samen even gekeken naar de planning wanneer we in St-Jean-Pied-de-Port kunnen zijn. Dat wordt begin volgende week dinsdag of woensdag. Ik heb vandaag ook het bord gezien dat nog 999 km aangaf voor Santiago. Het weer is al een beetje aan het veranderen. Wachten nu lekker rustig af.

• 24 Mei 2014 - 21:58

Ynez:

Kijk, dat is mooi! Nog minder dan 1000 kilometer te gaan!