Castet-Arrouy - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Castet-Arrouy - Reisverslag uit Castet-Arrouy, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Castet-Arrouy

Blijf op de hoogte en volg Wil

23 Mei 2014 | Frankrijk, Castet-Arrouy

Vandaag mooi op tijd vertrokken en het ging snel Wel wat klimmen en dalen maar dat gaat wel iets beter. Rond 10.30 uur zaten de eerste 10 kilometers er al op. Het weer was een beetje minder. Bewolkt en dreigende regen. De poncho moest vrij snel uit de rugzak. Later kon hij uit. Tot net na de middag de regen echt begon en we uiteindelijk een gite vonden in Castet-Arrouy. Ondertussen wel echt helemaal nat. Het Belgisch meisje haakte al snel af. Zelfs wij lopen echt veel te hard. Ik weet niet of we haar nog zien. Verder zal July binnen enkele dagen ook wel versnellen want die loopt nu de tenen weer enigszins geheeld zijn veel harder dan ik. Richard is een beetje zelfde niveau qua lopen. En vera!! Uiteindelijk loop je toch je eigen camino.

Aankomende dagen wordt het volgens de mensen hier heel slecht weer. Morgen veel regen en zondag storm en onweer én veel regen. Foto's zullen even vertraging oplopen want m'n cardreader doet het niet meer.
Ik moet in de eerste de beste stad òf een nieuwe kabel òf cardreader kopen.

  • 25 Mei 2014 - 07:24

    Peter Willems:

    Dag Wil, lekker gewandeld gisteren. Ik heb in ieder geval wel lekker gefietst. Heb iets meer dan 90 km gefietst. Ik heb geslapen in een klein plaatsje even voorbij Marciac. De tekstverwerker doet het goed en ik heb met kopieren al veel op het blog kunnen zetten gisteren. Even nog een vraag. July heegt een paar foto's van mij gemaakt. Kun jij haar vragen of ze mij die mailt naar. p.willems47@gmail.com. Als alleen bent maak je er niet zoveel van jezelf. Ik ben de wandekaar met het karretje overigens nog voorbij gefietst.

    Groeten
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 61119

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: