Pomacle - Reisverslag uit Pomacle, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Pomacle - Reisverslag uit Pomacle, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Pomacle

Blijf op de hoogte en volg Wil

28 Maart 2013 | Frankrijk, Pomacle

Na een rustige dag vanmorgen om 8.30 uur vertrokken.Ondanks dat er geen verwarming was heb ik goed en warm geslapen.Helaas voor mij liep ik direct een km of 4 om maar was toch op schema.De leuke en toeristische uitstapjes zijn gevaarlijk. Het was niet echt koud maar wel grijs,grijs en nog eens grijs. Was mooi om 15.00 uur in Bazancourt.Het zoveelste dorpje wat er verlsten bij ligt.Een supermarktje en verder niks.Onderweg ook geen koffie dus ik gelunchd voor de kerk in St.Loup en champagne..In Bazarcourt was een gite municipale maar op het gemeentehuis hoorde ik dat hij gesloten was omdat er geen verwarming was.Verder was er een hotel dat pas om 16.00 uur open was.Dus om 16.00 uur op de stoep maar dat zat vol.Gelukkig was de koffie voortreffelijk.Had ik nog een 4 tal nummers vsn de "chaine des pelerins"maar die namen geen van alle op.Op advies vsn de barman naar de gite in Pomacle gebeld en daar kon ik zo terecht.Was maar 2 km.Nou zeg maar gewoon 5. Redelijk nieuw wijkgebouwtje met super de luxe strechers.Vanavond is er wel yoga maar dat is geen probleem maar we zullen het zien Ik had gehoopt dat ik vandaag m'n verslagjes erop kon zetten maar Helaas. Morgen ben ik weer een etappe verder. Hen gisteren ook nog de etappe Reims-Troyes uitgezet.Dat gaat een weekje kosten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 61120

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: