Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Dinant - Reisverslag uit Dinant, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Dinant

Blijf op de hoogte en volg Wil

21 Maart 2013 | België, Dinant

Vandaag vroeg eruit.Lekker weggewandeld lanfsgde maas Bij het schoenen aantrekken passeerde de jongen die ook in Postel was.Samen opgetrokken tot 4 km voor Dinant.Ondertussen sl een andere pekgrim gesproken dieook uit Namen vertrokken was Dat was een snotneus van 60. Zo bij het begin van de lente was dit een perfekte opening. Ziet er prima uit.Morgen al in Frankrijk maar ook weer een dag terug.Ik lig perfekt op schema. Even een algemene reactie op de reacties. Ik vind het erg stimulerend en leuk.PrimaG
Ga even m'n slaapplaats bellen en dan even de stad verkennen

• 21 Maart 2013 - 18:27

Willem:

Inderdaad goed op schema. Ga zo door ;)

• 21 Maart 2013 - 19:42

Antoon:

Bon courage! Gaat lekker zo :-)

• 21 Maart 2013 - 19:42

Oom Willie:

Wil, het gaat prima zie het zo te houden.
    Het weer zal ook wel beter worden dan loopt het volgens mij aangenamer.
    Succes en "houd er de moed maar in"
    Houdoe.

• 21 Maart 2013 - 20:57

Linda:

Ga zo door. zoals afgesproken krijg je een groot stuk vlees op je bord als je issy l eveque[9km voor st. radegonde} lopend bereikt hebt. ik ga nu alvast de charolais vache zoeken. vache, vache où est tu?

• 22 Maart 2013 - 00:38

Hans Luijk :

Willem ik volg je op de voet,

• 22 Maart 2013 - 15:51

Ineke:

Weer een grens overschreden?
    "Welkom in Frankrijk. Uw tarief voor bellen naar Nederland en lokaal .........."
    Bon voyage!

• 23 Maart 2013 - 00:54

Hans:

Wil,
    Daar hoef je geen eind voor te lopen; saxefoons, een bord me Nelissen en het missen van de laatste bus op een verregende middag ophet vlakke. Houd je warm dit weekeinde.
    Groeten Hans

• 23 Maart 2013 - 16:08

Simone Kerkhof:

Dankzij een BAM-collega heb ik je gevonden! Wist steeds niet waar je reisverslagen te vinden waren. Maar vanaf nu weet ik weer alles van je! Simone

• 23 Maart 2013 - 17:43

Hans Luijk:

Mooie foto's Wil.
    Het lijkt een Herge verhaal : Kuifje in de hel van het noorden.

• 23 Maart 2013 - 21:06

Carien:

Hey Willem,
    Wij volgen je op de voet......en zijn jaloers...
    Wat moet dit heerlijk zijn, de paden op de lanen in. Veel plezier!

• 24 Maart 2013 - 13:19

Peter Van Den Heijkant:

Hoi willem,

Net al jouw reisverhalen gelezen. fantastisch Willem zo te horen wordt jij bere sterk en geniet je van al het moois onderweg.
    Groetjes van Peer en Corry