Namur - Reisverslag uit Namen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Namur - Reisverslag uit Namen, België van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Namur

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Maart 2013 | België, Namen

  Na een uitstekende nachtrust wakker geworden van de regen.'t Zou wel gaan opklaren. Dus maar eens flink ontbeten (dat is wel nodig) rustig de zaak klaar gemaakt voor vertrek.Was 10.30 voor ik weg was.Weer de poncho in de aanslag maar nu was het binnen 10 minuten nodig.Als ik ooit een dag grijs moet noemen dan was het vandaag. Deze keer een flink stuk langs een grote weg.Liep rond 12.30 uur al de voorstad van Namur in.Rond 14.00 uur in centrum en wilde de kaart(tel)erbij pakken maar die was helemaal plat.Hoe dat kan? Je ne sais pas. Dan maar ouderwets naar de VVV.Na wat in de stad rondgehangen te hebben was ik mooi op tijd in Pelgrimshuis.Goede douche,goed gegeten en wat kletsen.Krijg ik toch maar mooi de complimenten over m'n frans! !!! Aanvankelijk geen leven te krijgen in de telefoon maar na een tijdje ging hij weer.Denk dat het aan de kabel ligt maar eerst maar eens volle stroom en dan zien we wel verder Vandaag op tind pitten want moet morgen vroeg op (gastvrouw moet gaan werken) Mooie dag denk ik want de hele dag langs  de Maas tot in Dinant.

  • 20 Maart 2013 - 21:08

    Oom Willie:

    Wil ik vind het geweldig wat je presteert.
    Je moet wel lef hebben om dit te ondernemen.
    Houdt het vol,en dat kun je, dat merk ik wel als ik de verslagen van je lees.
    Groetjes B.&W. uit sdrunen

  • 21 Maart 2013 - 15:16

    Jan5:

    dag Willem.
    je hebt er goed de pas in. dat is duidelijk.het mooiste gaat nu komen. Eerst maar eens het Maasdal uit.
    Ook de groeten van Jet.

  • 23 Maart 2013 - 11:21

    Jan Van Dis:

    Hoi Willem,Toch even een opmerking! De foto,s van verslag no.5 ,,Namur,,
    lijken verdomd veel op de Vierbunderweg in Dongen( Pays-Bas) Dit heb ik op Google vergeleken.
    Hopelijk kom ik je daar van de week niet tegen!!!!!!!
    Loop ze..Grt Jan.v.Dis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 60831

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: