Torres del Rio - Reisverslag uit Torres del Río, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Torres del Rio - Reisverslag uit Torres del Río, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Torres del Rio

Blijf op de hoogte en volg Wil

10 Juni 2014 | Spanje, Torres del Río

Ook hier in het Spaanse gedeelte van de camino ontstaat langzaam een bepaalde routine. De grote refuges zijn vol en
's morgens rond 5.00 uur staan de eerste pelgrims al op. Zij maken langzaam iedereen wakker met het heen en weerlopen en inpakken van de rugzakken. Om 6.00 uur klaar wakker en dan ook inpakken en wegwezen. Meestal al voor 7.00 uur weg.Vandaag om 7.15 uur al een slokje rode wijn uit de fontein. Dan kun je de eerste uren lekker doorlopen omdat de warmte echt pas rond 10.00 uur begint. Dan is er tijd voor koffie. Sommige gaan nu grotere etappes maken.
Ik probeer m'n ritme te houden. Vandaag ging het veel beter dan gisteren.7 km gemaakt voor morgen.
Het landschap blijft adembenemd mooi. Alleen blijf je de hele route tot en met Santiago de grote weg volgen. Altijd is het geluid van het verkeer te horen.
De commercie wordt ook meer. Restaurants krijgen langzamerhand een Mac Donalds uiterlijk.Maar met goed uitkijken waar je heen gaat kun je dat wel ontwijken.
Zit nu in een leuke auberge in een plaatsje met een hele mooie naam: Torres del Rio.

• 10 Juni 2014 - 18:19

Wilma:

De complimenten van de familie voor je petje! Gelukkig geen baret en mooi rooi pannen rood.

• 10 Juni 2014 - 18:40

Wil Gabriels:

Daar ben ik zeer vrreerd mee.

• 12 Juni 2014 - 10:11

Ynez:

Jammer dat de commercie toeslaat! Fijn dat je toch nog een leuke auberge gevonden hebt.
    Hier bezig met het weer opkalefateren van de tuinen na noodweer precies in Oss!