Puente la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Puente la Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Puente la Reina

Blijf op de hoogte en volg Wil

08 Juni 2014 | Spanje, Puente la Reina

Gisteren was het leuk binnenkomen in de volle stad maar 's avonds was het er bomvol.
Vooral de jongere pelgrims gedroegen zich alsof ze op tienertoer waren. Enkele gingen ook naar de discotheek en bleven een dag. Ik had het om een uur of tienwel gezien.
Ook hier ging het licht om 6.00 uur aan en omn7.00 uur vertrokken we met een man of 10.
Eerst een uurtje de stad uit om al snel de Alto del Perdon te beklimmen. Alle zonden bleven aan de andere kant van de berg. Ik kan nu mooi opnieuw beginnen.
Ik was als eerste boven en heb mooi een uurtje kunnen genieten van het monument van de Camino. Dit is te zien in de film van de camino. The wave.
Daarna nog drie uur dalen naar Puente la Reina.
Heb ook maar een moii rooi petje gekocht voor de hete zon. Water is nu meer dan nodig dus maar een extra bidonnetje meegenomen.
De wandelpaden worden de aankomende dagen zoals we ze nu hebben. Goed te belopen en half verhard.

• 08 Juni 2014 - 21:44

Willem:

De foto's van de afgelopen reisdagen zijn weer bijgewerkt, met een extra fotoreportage van Pamplona.

Ga zo door en geniet!

• 08 Juni 2014 - 22:14

Gerdien:

Hoi Willem,
    Wij zijn net weer terug uit Spanje, maar dan wel met t vliegtuig. Het was erg heet, maar met wat wind toch aangenaam in de streek Malaga. Een heerlijk windje is onontbeerlijk en we wensen jou het toe. Verder niets dan bewondering voor je wilskracht, vooral bij het klimmen en dalen. Groeten Gerdien en Hank en waar is de foto van het rode petje ? Of heb je misschien ook een rood sjaaltje uit Pamploma.....

• 12 Juni 2014 - 10:07

Ynez:

Als eerste boven! Heel apart, op pelgrimstocht en naar de discotheek. Niets fantastischer dan de werkelijkheid!