Spanje,Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Spanje,Roncesvalles - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Spanje,Roncesvalles

Blijf op de hoogte en volg Wil

05 Juni 2014 | Spanje, Roncesvalles

Vandaag naar Spanje.
De etappe was loeizwaar maar geweldig. Het klimmen was erg zwaar maar ik heb hem eigenlijk gewoon in de normale tijd gelopen.
Het is bijna onbegrijpelijk dat er elke keer na een flinke klim net na de bocht de volgende ligt te wachten. Niet nadenken maar gewoon lopen.
Heb zo'n beetje alleen gelopen. Gewoon eigen tempo en dat was heerlijk.
Zal het verslag van gisteren nog aanvullen want daar had ik gisteren geen tijd voor. Naast de stad bekijken verlieten ook een aantal mensen de camino. Glaasje drinken met hen.
Later nog alleen met Jojo want die gaat de Spaanse camino doen. Vanmorgen van hem afscheid genomen. Was ook emotioneel. Die zie ik wel terug. Ergens!
Ga zometeen de gite zoeken en schtijf dan misschien nog wat.

  • 05 Juni 2014 - 16:17

    Leen:

    Ola zeggen ze in Spanje,
    Vind het iedere dag weer leuk om jouw verslag te lezen.!!
    Knap Wil ! Petje af en ga zo door.
    met ontzag Groeten Leen

  • 05 Juni 2014 - 16:29

    Oom Willie:

    Hoi Wil,
    Ik heb al een hele tijd niet gereageerd, maar dat wil niet zeggen dat ik het vergeet. Ik kijk altijd met belangstelling uit naar jouw berichten en foto's. Nu heb ik net een paar woordjes Frans geleerd maar nu moet ik weer Spaans gaan leren!! Wil je doet het enorm goed blijf zo doorgaan. Heel veel succes.
    Betsie en Willie

  • 05 Juni 2014 - 19:09

    Wilma:

    Mijn held met krakende knieën !

  • 07 Juni 2014 - 23:47

    Ynez:

    Hoi Willem,
    Dat is wat mij het het meest is bijgebleven van onze wandelingen in de Highlands in Schotland: steeds denken dat je bijna boven bent en dan ligt de volgende klim alweer te wachten. Maar de voldoening als je uiteindelijk echt boven bent... geweldig!
    Grappig om te lezen dat jij dat ook hebt nu! Succes met de volgende etappe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 61091

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: