Lauzerte - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Lauzerte - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Lauzerte

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Mei 2014 | Frankrijk, Lauzerte

Nice easy walk and inconvenient end. Dat zei m'n maatje uit Australië.
Jazeker het laatste stukje was steil omhoog. Dat heb je met oude vestigingen. Mooi oud centrum. Ik slaap vannacht in de gite van de gemeente. Vandaag weer prachtig gelopen over de hoogvlakte. Het krijt was op sommige plekken als echte mortel zonder cement. Prachtig om te zien. Het weer was goed. Veel wind, beetje zon, goede temperatuur. Gewoon heel goed. Morgen zo'n beetje hetzelfde en dan weer volop zon.
Het lijf doet het nog steeds prima. Heb vandaag genoten van het filmpje van Lise. Ik denk ze bijna net zo hard loopt als ik als ik ze weer zie. Geweldig. Nu nog een beetje eten. Lekker pitten en morgen 28 km.
Verder vind ik het heel leuk dat ik leuke reacties krijg op m'n foto's. Volgens mij zijn ze inderdaad heel mooi. Maar dit is nog maar het begin. Eigenlijk begint het nu pas.

• 20 Mei 2014 - 18:30

Wilma:

Fijn om te lezen dat je vooral geniet, en niet vooral afziet! Voorwaar een rijmpje...

• 20 Mei 2014 - 23:53

Huib En Gerrie Plugge:

Ha Willem, wat fijn dat het zo goed gaat en dat je er zo van kunt genieten.
    Veel liefs en groetjes vooral van Huib die iedere dag je reis volgt.