Lauzerte - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Lauzerte - Reisverslag uit Lauzerte, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Lauzerte

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Mei 2014 | Frankrijk, Lauzerte

Nice easy walk and inconvenient end. Dat zei m'n maatje uit Australië.
Jazeker het laatste stukje was steil omhoog. Dat heb je met oude vestigingen. Mooi oud centrum. Ik slaap vannacht in de gite van de gemeente. Vandaag weer prachtig gelopen over de hoogvlakte. Het krijt was op sommige plekken als echte mortel zonder cement. Prachtig om te zien. Het weer was goed. Veel wind, beetje zon, goede temperatuur. Gewoon heel goed. Morgen zo'n beetje hetzelfde en dan weer volop zon.
Het lijf doet het nog steeds prima. Heb vandaag genoten van het filmpje van Lise. Ik denk ze bijna net zo hard loopt als ik als ik ze weer zie. Geweldig. Nu nog een beetje eten. Lekker pitten en morgen 28 km.
Verder vind ik het heel leuk dat ik leuke reacties krijg op m'n foto's. Volgens mij zijn ze inderdaad heel mooi. Maar dit is nog maar het begin. Eigenlijk begint het nu pas.

  • 20 Mei 2014 - 18:30

    Wilma:

    Fijn om te lezen dat je vooral geniet, en niet vooral afziet! Voorwaar een rijmpje...

  • 20 Mei 2014 - 23:53

    Huib En Gerrie Plugge:

    Ha Willem, wat fijn dat het zo goed gaat en dat je er zo van kunt genieten.
    Veel liefs en groetjes vooral van Huib die iedere dag je reis volgt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 61092

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: