Espalion - Reisverslag uit Espalion, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Espalion - Reisverslag uit Espalion, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Espalion

Blijf op de hoogte en volg Wil

10 Mei 2014 | Frankrijk, Espalion

Vanmorgen redelijk vroeg eruit en ik was al om 8.30 uur weg. Volgens de beschrijving kom ik nu de aankomende dagen in de vallei van de Lot. Weer stevige klim omhoog maar daarna langzaam maar zeker naar beneden. Uiteindelijk bij de Lot. Ik kon de laatste 4 km kiezen of vlak langs de Lot (vlak) of nog een extra lus omhoog en omlaag voor 2 extra km. Ik heb gekozen voor het eerste want morgen worden het er 28.Toch ook 22 km. Ik was nu mooi om 15.30 uur binnen in de gite. Stuk goedkoper dan de hotels want ik ben nu maar 15 euro kwijt. Als Hollander moet ik daar toch ook aan denken. Ik kom nu elke dag weer veel bekenden tegen en dat is toch heel leuk. Ik weet dat het nog ver is maar ik krijg nu toch het gevoel dat ik in Frankrijk toch al een hele ruk gemaakt heb. Het begint er nu echt op te lijken. Deze streek wil al midi genoemd worden vanwege het weer. Zit nu in de volle zon op het terras. En dat voelt toch wel zo geweldig goed.
Ze denken al dat ik uit Italië kom (bronsé). God weet waar ik eindig met zoveel zon in het vooruitzicht. Voor vandaag nog een kleine wetenswaardigheid. Het eerste blaartje maar gelukkig op m'n hand van de stokken. Dus dat is nog steeds geen enkel probleem.

• 11 Mei 2014 - 12:07

Ineke:

Heerlijk Wil, weer een knap verslag van jouw knappe prestatie!
    De Lot in het zonnetje, genieten!
    Alleen.. via Algerije?

• 13 Mei 2014 - 08:56

Brenda Portier:

Heerlijk de zon! Nu er voor zorgen dat er geen blaren op je gezicht komen. Smeren dus!