Saugues - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Saugues - Reisverslag uit Saugues, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Saugues

Blijf op de hoogte en volg Wil

04 Mei 2014 | Frankrijk, Saugues

Gisteren na aankomst in het hotel was het leed voor die dag achter de rug. Na het opfrissen zouden we wat gaan eten. In de omgeving een restaurantje en een snackbar. In de snackbar kon je wat eten maar natuurlijk niet in het weekend (?). Franse logica. Dus toen naar het restaurantje maar daar konden alleen de gasten wat eten (?). Uiteindelijk snel terug naar de auberge en daar hebben we gewoon simpel maar lekker gegeten. Onder het eten had Wilma wel bekijks want ze liep erg moeilijk. Later bleek dat ze last had van d'r spieren maar dat alles maar dan ook alles kei scheef was. Vloeren plafonds minstens 5º. Het bed was voor lilliputters en je rolde eruit. Beneden was het orgie van muziek (lawaai) terwijl de wc bleef doorlopen en volgens mij stond op onze kamer de losse broyeur. Wilma sliep echter als 'n enfant. Ikke later ook.
's Morgens besloten om de zware afdeling af te snijden en na een uur dalen gewoon de rest van de geplande etappe te doen. Twee uur stijgen naar de hoogvlakte. Prachtige uitzichten en lopen geen probleem. Het laatste stuk was wel even doorbijten maar mooi rond 15.15 waren we er
Wilma is een echte taaie van der Heijden maar ook een Snoek want ze moest boven op de top een sjaaltje want het tochtte in haar nek. Het weer was stukken beter. Zonnetje met een fris windje. Helemaal top. Vanavond eten en op tijd pitten. Rest nog een lange redelijk vlakke etappe die we doormidden delen. Verwachting weer? Heel mooi zonnig.

• 06 Mei 2014 - 20:17

Gerdien:

Ik ben heel trots op mn zus maar dat sjaaltje valt me toch weer tegen.......
    Maar alle gekheid op een stokje: Ik ben heel trots op jullie alle twee en ook wel jaloers! Hoop t ook nog eens mee te maken.