Saint-Martin d'Estreaux - Reisverslag uit Saint-Martin-de-Crau, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Saint-Martin d'Estreaux - Reisverslag uit Saint-Martin-de-Crau, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Saint-Martin d'Estreaux

Blijf op de hoogte en volg Wil

21 April 2014 | Frankrijk, Saint-Martin-de-Crau

De weersvoorspelling was niet helemaal goed. Niet veel regen maar ook weinig zon. Eigenlijk wel goed om te wandelen. Had gisteren al gezien dat vandaag eten in een stad niet mee zou vallen, dus toen ik het supermarktje tegenover het hotel open zag heb ik maar voor een dagje eten ingeslagen.
Had een korte route maar ook een lange en kon rond de middag beslissen. Kort was all inclusive en lang was niets. Lopen ging goed dus toen maar lang. Ondertussen door een prachtig oud plaatsje gelopen. Montaiguët en Forez. Goed onthouden. Uiteindelijk weer 21 km maar ook hier waren de laatste km wat langer en werd de rugzak steeds zwaarder. Hoe kan dat nou!
Redelijk fris om 16.00 uur binnen. Dus maar gelijk in de cuisine aan de gang. Mooie gite met lekkere bedden en lekker warm water. Ook snel alles gewassen dus ik heb morgen weer alles schoon. Streek is toch net weer iets anders maar ook erg mooi. En ook een ander departement: "Rouanne". Morgen weer terug.

• 23 April 2014 - 09:52

Brenda Portier:

Hoi Wil,
    Je bent weer onderweg!
    Echt leuk om je zo te kunnen volgen.
    Heel de dag gelopen en dan ook nog eten maken, je was doen.
    Respect!
    Volgens mij is het genieten voor je! Ga zo voort.....
    doeidoei
    Brenda