Tweede rustdag - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Tweede rustdag - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Tweede rustdag

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Juni 2014 | Spanje, Hontanas

Helaas.
Ik had vandaag weer verder willen gaan maar ik voel echter dat de tweede rustdag in ieder geval nodig is. Daarom nog minstens een dag Castrojeriz.
Dat is wel even wat anders dan het ritme van de twee laatste maanden.
Gelukkig is het een aardig stadje en zie ik toch regelmatig oude gezichten langs komen. Enkele komen zelfs een praatje maken. Zij hebben ook rustdagen nodig gehad. Het motto is dus heel simpel. Als het niet gaat dan gaat het niet.
Heb gelukkig goede wifi in de alberge zodat ik de krant weer kan lezen maar daar ben ik zo mee klaar want daar staat niets in. Wel gewoon naar de radio 1 luisteren en dat is wel aangenaam.Ik kan ook voetbal kijken maar dat is niet om aan te zien. Misschien kan ik morgen weer m'n eerste stapjes gaan zetten. Want vervelend is het wel.
Ik moet het maar accepteren dat het even tegenzit.

  • 20 Juni 2014 - 16:11

    Oom Willie:

    Wil, in elk geval moed houden!! Je bent geen 25 meer!!!!!!!!!!!!!!!
    ome W.

  • 20 Juni 2014 - 17:07

    Sybe Waarts:

    Hoi Willem, rustdagen zijn al zo oud als de weg naar Rome!
    Ik weet uit ervaring dat je snel hersteld.
    Ga je weer goed, Sybe

  • 20 Juni 2014 - 17:44

    Ineke:

    Ome Willie heeft gelijk, zelfs geen 52 :-))
    Sterkte met deze rusttraining!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 60822

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: