Antonius in Agès - Reisverslag uit Agés, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Antonius in Agès - Reisverslag uit Agés, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Antonius in Agès

Blijf op de hoogte en volg Wil

15 Juni 2014 | Spanje, Agés

Vandaag de etappe naar San Juan de Ortega. Een mooie naam maar er was helemaal niets dan een grote gemeentelijke alberge en een klein restaurantje. Wel een grote mooie kerk. Na een pauze om wat te drinken ben ik 4 km doorgelopen. Daar is belangrijk meer te doen.
In het begin een gewone etappe maar bij de klim van vandaag werd het landschap anders. Geen vergezichten maar laag dennenbos. Vlak voor Ages gelukkig weer het bos uit. Wel mooie brede en lange wandelpaden.
Bij vertrek zag het er dreigend uit. Zouden we het droog houden vandaag?
Gelukkig viel dat reuze mee en in de middag weer volop zon.
Morgen op naar Burgos !
Nog even een kleine aanvulling.
De alberge was erg leuk. En de paella was heerlijk.
De eigenaar noemde me Antonius. Op de tafel lag een briefje met Antonius erop . Hij maakte zo de tafelschikking. Na het diner nog een heerlijk glaasje rode wijn op. Dit was het eerste glas Spaanse wijn die ik heerlijk vond.