Rust in Navarrenx - Reisverslag uit Navarrenx, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Rust in Navarrenx - Reisverslag uit Navarrenx, Frankrijk van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Rust in Navarrenx

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Juni 2014 | Frankrijk, Navarrenx

Vanmorgen ben ik toch redelijk op tijd opgestaan. Het slapen in de drukke en trubbelige gite viel niet echt mee maar ik heb toch van 9.00 uur tot een uur of 5 vast geslapen.
Ondertussen snapte ik waar de heisa van gisteren om ging. Jojo dronk een flesje bier uit zijn eigen rugzakben de madame zei dat hij dat gestolen had uit de keuken. En dat gaf nogal wat heisa. Ondertussen hadden drie Duitse mannen heisa met haar want ze moesten betalen voor de handdoeken en gebruik van de keuken. Deze drie spookten al om 6.00 uur door het huis. Overings was het eten gisteren best goed en na het ontbijt liep ik al 8.00 uur aan.
Het eerste stuk was gruwelijk steil dus ik liep al snel alleen .Na een uurtje werd het vlak en haalde ik de anderen weer in. Lekker een uur of twee alleen gelopen.
Rond 11.30 uur was ik al binnen en heb ik met wat anderen lekker in de zon op het terras terwijk het markt was koffie gedronken en wat gegeten. Verder iets gezocht om vanavond wat te gaan eten. Daarna gite gezocht , geïnstalleerd, gewassen , twee gites geregeld en zit nu weer lekker in de zon. Nog twee niet te moeilijke en lange etappes en Le Puy en Velay -St. Jean is klaar.
Gelukkig een goede gite in een erg vriendelijk stadje.Navarrenx.
Vanavond zal het hier druk worden evenals de aankomende dagen. Iedereen is hier op weg naar St. Jean en er zijn weinig andere keuzes.
Naastvhet sportieve en het samen onderweg zijn gaat het ook hier over allerdaagse zaken.
Over vanavond straks misschien nog meer.