Dan Pedro de Rozados - Reisverslag uit San Pedro de Rozados, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Dan Pedro de Rozados - Reisverslag uit San Pedro de Rozados, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Dan Pedro de Rozados

Blijf op de hoogte en volg Wil

30 September 2016 | Spanje, San Pedro de Rozados

Gisteren en vandaag ruim 50 km opgeschoten. Vooral vandaag was de dag heel erg mooi met de lange aanloop naar het cruz de Santiago
Daar staan  nu ook een groot aantal windmolens die je al snel kon zien. Geweldig die enorme kracht gecombineerd met de oude camino.Samen met de opgaande zon weer een fantastisch spektakel. De klim was redelijk zwaar en de lange voortduremd dalende en klimmende weg naar onze eindbestemming ook .
Gisterenavond dreigden we in een groot feest verzeild te gerakem maar helaas - of gelukkig- viel dat tegen. Wel leuk cafe om te eten. En vanmorgen weer vroeg op.

• 30 September 2016 - 21:45

Ynez:

Zo, al weer een aardig eindje opgeschoten. Klinkt mooi allemaal. Ben benieuwd naar je foto's straks. Toch wel moeilijk om zo een echt beeld te krijgen van het landschap.
    Wandel ze weer morgen!