Castilblanco de los Arroyos - Almeden de la Plata - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Castilblanco de los Arroyos - Almeden de la Plata - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Castilblanco de los Arroyos - Almeden de la Plata

Blijf op de hoogte en volg Wil

11 September 2016 | Spanje, El Real de la Jara

Castilblanco de los Arroyos - Almeden de la Plata - El Real de la Jara.

Er Vandaag was het vooral de dag van Eva die samen met haar vader de 80 van de Langstraat hebben gelopen. Van harte . Chapeau !!
Vandaag was het een mooie wandeling over boerenerven waar zo' n beetje alles los loopt. Vooral van die zwarte varkens. Was maar 15 km maar door het vele klimmen en dalen toch redelijk zwaar. Mooi om 13.00 uur binnen.
Gisteren waren we om 16.00 uur ook binnen maar vanwege de lengte waren we om 5.30 uur in het donker al aan het lopen. Dat ging prima en om 12.00 uur liepen we het natuurpark in. Toen nog 14 te gaan. De Cerro de Calvario vlak voor het einde was een echte kuitenbijter en het natuurpark was betoverend.Het stadje Almeden de la Plata was bijzonder leuk en we hebben er prima gegeten. Motto blijft dus op tijd vertrekken. We krijgen etappes van rond 20 km met weinig schaduw.

• 12 September 2016 - 11:31

Eva:

Jullie ook weer mannen! Goed bezig.
    Nog maar even te gaan!
    Ik lig met de beentjes omhoog.

Succes

• 12 September 2016 - 20:56

Peter Van Den Heijkant:

Volgens mij een heftig begin.
    Is een hoed ( sombrero) niet beter dan een petje.
    veel plezier.

Peer