Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Sarria - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Sarria

15 April 2015 | Spanje, Sarria

Op papier vandaag een makkie.
Maar om te beginnen was de afstand een kilometer of 4 meer dan in mijn boek.
Verder was het heel de dag afdalen. Vooral voor Samos (na 9 km ) had de route een aantal toeristiche omleidingen met best veel klimwerk. Op sommige plekken liep de route ook dood. Was wel leuk want dan zie je collega pelgrims die ook verkeerd liepen. Had besloten om in Samos te ontbijten en toen de eerste meevaller van de dag want het voorgeschotelde ontbijtje wat ik bestelde was van grote klasse.
Toen kon ik resterende 15 km wel aan. Maar tijdens deze stop begon het toch flink te regenen. Regenspullen aan en verstand op nul en lopen. Ondanks de regen was het niet koud . Ik kon toch nog genieten van het prachtig landschap.
Toch mooi op tijd in Sarria en goed droog. ( weer meevaller ) De aankomende dagen blijft scenario gelijk. Op papier veel afdalen maar toch ook veel omhoog. En veel regen. Maar dat hoort er in deze streek blijkbaar bij. Heb straks nog mooi de tijd om deze stad nog even te bekijken

• 15 April 2015 - 15:54

Henk Grimbergen:

alleen al voor dat ontbijtje zou je deze tocht gaan lopen.
    et water liep me al in de mond!
    hoe ver is het nog naar het eidnpunt. op het kaartje kan ik niet zien waar je nu bent.

groetjes

ehnk en ellen

• 15 April 2015 - 16:28

Wil Gabriels:

Hoi Henk.
    Je moet hier hard werken maar dan ook goed eten en drinken.
    Op dit moment nog 115 km te gaan. Ik denk begin volgende week in Santiago te zijn.
    Groeten

• 15 April 2015 - 21:22

Gerdien:

hoi Willem,
    rustig aan hé, tis nog lang geen meivakantie!
    Vanaf nu dubbel lang genieten...... maar dat doe je vast al wel.
    gr hank & gerdien

• 15 April 2015 - 22:26

Ynez:

Jammer van de regen, maar gelukkig toch alles naar tevredenheid. En als ik het goed begrijp was die foto van je je ontbijt en geen lunch... Nou ja, even goed kon je er vast een heleboel kilometers mee maken! Loop ze weer morgen!

• 16 April 2015 - 12:19

Nelly:

Hoi Wil,
    Het gaat goed he. we wandelen in gedachten met je mee. Deze keer ontvang je ook de groeten van Frans D. Hij vond het prachtig te horen dat je weer wandelt richting Santiago. Volgende week ga ik met Frans weer op bezoek bij Bert. Heel veel succes en ontvang van ons heel veel wandelplezier bij de 'laatste km's!'. Steek namens ons a.u.b. een kaarsje op in Santiago, voor allerlei goede 'doelen'! Groeten, Hein en Nelly

• 16 April 2015 - 18:02

Wil Gabriels:

Dank je Nelly en Hein.
    Ik vind het leuk dat jullie mij volgen.
    Maar wil je nadrukkelijk de groeten doen aan Frans en Bert.
    En natuurlijk steek ik kaarsjes op voor iedereen die dat verdient. En voor degene die dat niet verdienen OOK.. Ik heb al een leuk lijstje.
    Groeten

• 17 April 2015 - 06:19

Eva:

Hi Wil,

Sjonge jonge dat schiet al op! Eerder
    als op de planning stond.
    Jammer dat je wat regen hebt gehad maar ach daar smelten we
    niet van he!
    Toppie, ga zo door.
    En wat een mooie foto's weer.
    Succes vandaag weer met de tocht!