Rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Rabanal del camino - Reisverslag uit Rabanal del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Rabanal del camino

Blijf op de hoogte en volg Wil

08 April 2015 | Spanje, Rabanal del Camino

Ik was een beetje benauwd wat vandaag zou komen. Had dus genoeg gerust en ben dapper iets na achten begonnen. Het parcours was de hele dag licht stijgend. Van 850 meter naar 1150 meter. Over een lengte van 20 km. Eigenlijk viel het reuze mee. Alleen in de laatste kilometer zat een flinke klim. Zonder problemen mooi om 14.30 uur in een mooie albergue. Morgen maak de etappe wat korter maar dan moet ik in 7 km 350 meter de lucht in. Nou dat kont goed hoor. Ben al uitgenodigd voor de mis maar ik denk dat ik m'n beurt voorbij laat gaan. Ga nog wel even dorpje bekijken. De familie wordt groter en dus leuker. Ga straks toch even de steen voor morgen uitpakken want ik heb hem nog niet gezien.

• 08 April 2015 - 18:10

Wilma:

Je bent meer mans dan je denkt, amigo!

• 08 April 2015 - 19:52

Nelly:

Dag Wil,
    Fijn te lezen dat je lekker wandelt en dat het goed gaat. Vandaag hebben wij bij tante Dina koffie gedronken, het gaat goed met haar. Op woensdagmiddag kaart zij met een clubje en dat houdt haar lekker bezig. Zij toonde veel interesse over onze verhalen over jouw wandeling richting Santiago. Zij wenst je graag veel wandelplezier en een behouden aankomst in Santiago. En daar sluiten wij ons bij aan.
    Groeten, Hein en Nelly

• 08 April 2015 - 20:42

Ynez:

Als ik het zo lees is er niks om benauwd over te zijn. Zachtjes aan, dan breekt het lijntje niet.
    En ook nog een mooie albergue en een familie die steeds groter wordt. Alles naar tevredenheid dus. Aan de Sneak van gisteren heb je niks gemist.
    Fijne avond nog en wandel ze weer morgen!

• 08 April 2015 - 21:00

Oom Willie:

Wil je .gaat als een speer! Je doel is in zicht. Vol houden en nog veel succes.

• 09 April 2015 - 10:29

Hans Luijk:

Nou Wil, een heel eind ben je al.
    Stap maar lekker door en vergeet niet zo af en toe de mis te volgen. Groeten Hans en Syl

• 09 April 2015 - 15:55

Gerdien:

Hoi Willem,
    Morgen gaan je vrouw en 3 schoonzussen héél vroeg op pad naar jouw eerste eindbestemming op 15 april 2013: Ste Radegonde. (Weliswaar gaan wij met de auto) Wat was t leuk om jou daar in te halen! We zullen aan je denken tijdens de mooie wandeltochten in de omgeving én natuurlijk als we 's avonds afsluiten met n flesje rode wijn!
    Nog veel plezier met het vervolg en groeten Gerdien