San Martin del Camino - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu San Martin del Camino - Reisverslag uit San Martín del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

San Martin del Camino

Blijf op de hoogte en volg Wil

06 April 2015 | Spanje, San Martín del Camino

Vandaag wat laat weg want de drie jonge gasten op de kamer sliepen om 8 uur nog stevig. Rond 9 uur met een Zeeedse gast aan de koffie en en route. Eerst de stad uit en daarna heel de dag in de nabijheid van een provinciale weg.
Om de lange etappe van.morgen wat in te korten heb ik 5 km door gelopen. Nu 27 km.Ben alleen aangekomen want Noah zoals hij heettte wilde een uur pauze. Misschien zie ik hem straks. Onderweg adviseerde een Deense vrouw de eerste albergue in San Martin del camino. Heel goed en uiterst vriendelijk. Tot zover perfecto.Onderweg al een bord gezien Santiago 298 km.
Morgen 23 km naar Astorga. Een beetje oefenen voor de klauterpartijtjes die komen is al begonnen.

• 07 April 2015 - 17:20

Ynez:

Zo dat schiet op! Is het niet eens tijd voor een dagje pauze voordat je aan het klimmen gaat beginnen? Fijn dat alles perfecto gaat en je het zo naar je zin hebt. Hier inmiddels ook lenteweer, dus wij zijn ook tevreden.