El Burgo Ranero - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu El Burgo Ranero - Reisverslag uit El Burgo Ranero, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

El Burgo Ranero

Blijf op de hoogte en volg Wil

03 April 2015 | Spanje, El Burgo Ranero

Ben de eerste week na een moeizaam begin rustig m'n kilometertjes aan het maken. Neem misschien voor de zekerheid nog wel een rustdag maar voorlopig heb ik de afstanden op 20 km per dag staan. Dat gaat prima.
Vandawg veel aan gisterenavond gedacht. Op zo'n plein zie je een heel leven voorbij gaan.
Oude mannen en vrouwen voortgeduwd door hun bezorgde kinderen. Terwijl de
" oudjes" vol trots naar hun spelende kleinkinderen kijken. Vooral trotse oma's. Waar ken ik dat van. Het plein wordt in orde gemaakt voor de manifestatie en allerlei mannen en vrouwen lopen in allerlei uniformen rond terwijl de jongens doorgaan met hun wedstrijdje voetballen en daarbij de touwtjes springende meisjes in de problemen brengen.
Daar kan ik hele dagen naar kijken.
Vandaag weer een vlakke etappe van 20 km. Geen probleem maar om heel te blijven : Op tijd rust en morgen nog zo'n dag en op zondag in Leon. Dus een dag meer dan het snelste schema.
Tot slot nog een felicitatie voor Lise met de prijs in de kleurwedstrijd. Goed gedaan Lise !!!

• 03 April 2015 - 17:00

Davida Van Dijke:

Hallo Wil,
    Leuk je verhalen te lezen, en hoe de eenvoudige, daagse dingen zoveel indruk kunnen maken.
    Je gaat gestaag maar lekker door begrijp ik.

Toi toi.
    groeten Davida