Ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Ledigos - Reisverslag uit Ledigos, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Ledigos

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 April 2015 | Spanje, Ledigos

Vandaag een gewone etappe van 24 km. Hij deed wel een beetje zeer. Het was eigenlijk één lange weg. De via Aquitana. Geen huis,geen mensen ,alleen lopen. Na 17 km een klein dorpje voor koffie en toen 7 km heuveltje op heuveltje af. Nu uitrusten in een rustige albergue waar ik ook kan eten. Vroeg pitten en dan morgen 26 km. Nog 3 etappes naar Leon

• 01 April 2015 - 17:33

Ynez:

Zo, dat gaat alweer hard met die kilometers. Leuk dat alweer wat 'familie' om je heen hebt en dat het mooi weer is. Ga zo door!

• 01 April 2015 - 17:46

Nelly:

Dag Wil,
    Mooie wandeltochten maak jij in deze Goede Week op weg naar Pasen. En zo kom je elke dag een stukje dichter bij je eindbestemming Santiago. Wij wensen je fijne wandeldagen met Pasen en vooral voor de laatste etappe en de resterende wandeldagen: heel veel wandelplezier.
    Hartelijke groeten, Hein en Nelly

• 01 April 2015 - 18:15

Hennie Embregts:

Je wandeltrip verloopt gestaag lees ik.
    Succes voor morgen.
    Hennie

• 02 April 2015 - 10:33

Paula:

Hoi Wil,
    Fijn te lezen dat het zo goed gaat!! Ik blijf het blijf het knap van je vinden dat je deze tocht alleen loopt. Fijne dagen nog gewenst!
    Lieve groetjes Paula

• 02 April 2015 - 21:31

Gerdien:

Hoi Willem, wat een mooi weer zie ik op de foto's. Ik wens je er nog vele erbij. Denk eraan dat t komend weekend Pasen is en daar hoort een eitje bij. (of enkele) Schijnt tegenwoordig bij het superfood te horen, dus altijd te proberen.
    Loop ze, gerdien