De 439 voorbij. Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu De 439 voorbij. Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

De 439 voorbij. Boadilla del Camino

Blijf op de hoogte en volg Wil

30 Maart 2015 | Spanje, Boadilla del Camino

Vanmorgen opgestaan en zoals het hoort gewoon vertrokken. Dat was vorig jaar wel anders. Tijdens de eerste kilometers heb ik me afgevraagd hoe ik dat stuk met m'n kapotte poot heb gedaan. Eerst 1 km 12 % omhoog en daarna 350 meter 18 % omlaag. Toen naar een volgende rustplaats waar ik vorig jaar gezeten maar geen koffie durfde te halen. Daarna nog een uurtje naar mijn albergue.
Ik had besloten daar te blijven maar hij was dicht ondanks dat ik gemaild had.
Ontbeten in het dorp en toen de knoop maar doorgehakt en op pad voor het nieuwe stuk.
Ik laat het gebeurde nu achter me en ga nu naar Santiago.Het lijf is gevoelig maar het lopen gaat goed. Wel rustig aan.
Nu ik hier in Boadilla del Camino ben is deze etappe nu gewoon af volgens de planning en ga ik morgen weer een gewone nieuwe etappe doen.
De weersvoorspelling geeft tot het weekend volop zon. Wel 's morgens en ' s avonds kil.
Eerst dus maar eens naar Leon.

• 30 Maart 2015 - 16:49

Antoon Van Herpen:

Goed zo Willem, laat achter wat geweest is, en ga genieten van de nieuwe 'uitdaging' ...
    Antoon

• 31 Maart 2015 - 14:52

Ynez:

Fijn dat de weersvoorspellingen goed zijn. En op kou 's morgens en 's avonds kun je je kleden. Het lijkt me een goed plan om lekker te lopen, rond te kijken en te genieten en niet te veel na te denken over de ongemakken. Hoop dat het Caminogevoel al weer een beetje begint te komen nu je weer op onbekende wegen bent aangeland. Loop ze!