De 439 voorbij. Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu De 439 voorbij. Boadilla del Camino - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

De 439 voorbij. Boadilla del Camino

Blijf op de hoogte en volg Wil

30 Maart 2015 | Spanje, Boadilla del Camino

Vanmorgen opgestaan en zoals het hoort gewoon vertrokken. Dat was vorig jaar wel anders. Tijdens de eerste kilometers heb ik me afgevraagd hoe ik dat stuk met m'n kapotte poot heb gedaan. Eerst 1 km 12 % omhoog en daarna 350 meter 18 % omlaag. Toen naar een volgende rustplaats waar ik vorig jaar gezeten maar geen koffie durfde te halen. Daarna nog een uurtje naar mijn albergue.
Ik had besloten daar te blijven maar hij was dicht ondanks dat ik gemaild had.
Ontbeten in het dorp en toen de knoop maar doorgehakt en op pad voor het nieuwe stuk.
Ik laat het gebeurde nu achter me en ga nu naar Santiago.Het lijf is gevoelig maar het lopen gaat goed. Wel rustig aan.
Nu ik hier in Boadilla del Camino ben is deze etappe nu gewoon af volgens de planning en ga ik morgen weer een gewone nieuwe etappe doen.
De weersvoorspelling geeft tot het weekend volop zon. Wel 's morgens en ' s avonds kil.
Eerst dus maar eens naar Leon.

  • 30 Maart 2015 - 16:49

    Antoon Van Herpen:

    Goed zo Willem, laat achter wat geweest is, en ga genieten van de nieuwe 'uitdaging' ...
    Antoon

  • 31 Maart 2015 - 14:52

    Ynez:

    Fijn dat de weersvoorspellingen goed zijn. En op kou 's morgens en 's avonds kun je je kleden. Het lijkt me een goed plan om lekker te lopen, rond te kijken en te genieten en niet te veel na te denken over de ongemakken. Hoop dat het Caminogevoel al weer een beetje begint te komen nu je weer op onbekende wegen bent aangeland. Loop ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Boadilla del Camino

Het laatste stuk

Nog 439 kilometer.

Recente Reisverslagen:

21 April 2015

Santiago

20 April 2015

Santiago de Compostella

19 April 2015

Pedrouzo

18 April 2015

Arzua

17 April 2015

Palas de Rei
Wil

Ga tot half maart de voorbereiding vastleggen voor de tocht naar Santiago. Daarna vertrek ik echt!

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 60743

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 11 Oktober 2016

Via de la Plata

26 Maart 2015 - 27 April 2015

Het laatste stuk

16 April 2014 - 01 Juli 2014

Weer op pad

15 April 2013 - 12 November 2013

Tussenreis

04 Maart 2013 - 15 April 2013

Op naar Ste.Radegonde

01 Januari 2012 - 01 Maart 2013

Mijn voorbereiding naar Santiago di Compostella

Landen bezocht: