Nog eentje - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Nog eentje - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Nog eentje

Blijf op de hoogte en volg Wil

21 Juni 2014 | Spanje, Hontanas

Gisterenavond nog een massage laten doen. Een ouderwetse sportmasseur met hele harde handen. Het leek wel of er kiezelstenen in m'n spieren zaten.
Na afloop voelde het beurs maar wel goed. Vanmorgen spookten om 4.30 uur al pelgrims rond die iedereen wakker maakte. M'n been voelde niet goed en ben rond 6.00 uur opgestaan.
Lopen was even pijnlijk als gisteren.
Echter in de loop van de morgen , na wat rustig gelopen te hebben ging het beter.
Na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om hier nog een dag te rusten. Ondertussen hoor ik al vehalen van pelgrims die al meerdere dagen tot wel een week moesten stoppen.
Dus laat mij eens verstandig doen.

• 21 Juni 2014 - 21:42

Ynez:

Altijd verstandig om verstandig te doen!

• 21 Juni 2014 - 21:50

Wil Gabriels:

Erg bedankt voor je verstandige reactie.

• 21 Juni 2014 - 22:37

Huib En Gerrie Plugge,:

Ha Willem, we vinden het heel naar dat je zo'nlast hebt van je knie. Ik moet van Huib zeggen dat je extra rust moet nemen en goed naar je lichaam moet luisteren

Veel liefs en groetjes van Huib en Gerrie