Castrojeriz - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Castrojeriz - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Castrojeriz

18 Juni 2014 | Spanje, Hontanas

Vanuit de te kleine en bomvolle auberge vertrokken voor de etappe 62.
Toch had ik ondanks dat er al om 4.00 uur een aantal vertrokken goed gelopen. M'n linkerbeen waar ik al een paar dagen last van heb leek vanmorgen wat beter.
Het lopen ging goed maar bij aankomst deed het lopen gruwelijk zeer. Nu maar hopen dat een goede douche en wat rust afdoende is. Anders vrees ik voor een dagje rust.
De etappe vond ik bijzonder mooi en heb samengelopen met Arnold - een Franse politieman- die net zo langzaam loopt als ik omdat hij heel veel last heeft van voeten vol met blaren. Ook goed om zo m'n Frans op peil te houden. Lijkt een beetje op kneus en kneus
Ondertussen whatsap ik in het Frans met Jojo die de camino del norte loopt.
Hopelijk straks voetbal kijken.

• 18 Juni 2014 - 21:43

Wilma:

Vrees niet; jij mag ook wel eens een dagje rust!

• 19 Juni 2014 - 16:34

Ineke:

Wijs besluit, Wil!
    Zorg ook goed voor jezelf, daar gaat het toch om!
    Rust lekker uit, geniet van de zon, de omgeving en je wijntje!
    Morgen komt er weer een dag en daarna nog vele..