Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Burgos

Blijf op de hoogte en volg Wil

16 Juni 2014 | Spanje, Burgos

Ook vanmorgen mooi op tijd wakker na een goede nacht en een gezellige avond. Door de tafelschikking van de gastheer aan tafel met een Oostenrijker,een Ierse,een Sloveense en een Franse vrouw die ik nog kende uit Ostabat en twee Franse mannen. Ik kon als enige weer met iedereen praten. Oh wat ben ik toch trots op mezelf. Altijd en nog steeds slecht in talen maar toch !
Het was weer gewoon gezellig gisterenavond.
De wandeling was vandaag niet mooi vanwege zo'n 10 km industrieterrein en buitenwijken van Burgos . Alleen het begin was wel aardig maar er zat ook nog een lastig te belopen stuk klim in.
Daar liepen meerdere mensen op de hoogvlakte zo'n 15 cirkels. Ik weet niet waarom. Het was wel een raar gezicht.
Maar vlak na 13.00 uur was ik er weer.
Tussenstand Spanje:
Gedaan 292 km. Nog te gaan 492 km.

• 16 Juni 2014 - 13:44

Brenda Portier:

Het blijft genieten om je verslagen te lezen!
    Veel succes nog Wil!

• 16 Juni 2014 - 13:53

Oom Willie:

Wil ik heb wel in de gaten dat ik snel moet reageren want jij bent zo op de plaats van bestemming.
    Ik zal je berichten missen want dit is nu bericht 110 !!. Ik heb ze allemaal bewaart.
    Tot ziens!! Oom W.

• 16 Juni 2014 - 15:41

Gerdien:

hoi willem,
    denk eraan: Niet alleen genieten van alles om je heen maar ook v/d spaanse wijn. Voor je het weet, wil je niets anders meer......................

• 17 Juni 2014 - 16:36

Eva:

Kijk Grote dat schiet al op!

Nog even en dan zit het er alweer op.
    Dus geniet nog maar lekker van alles wat je tegenkomt.

Succes!!

Liefs