Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Wil Gabriels - WaarBenJij.nu

Pamplona

Blijf op de hoogte en volg Wil

07 Juni 2014 | Spanje, Pamplona

Gisterenavond een goedkoop menu pelerins maar het was helemaal niks. Letterlijk en figuurlijk.
Ben toen maar in een andere auberge voor de tweede keer begonnen en dat was veel beter.
Nog volop met twee Israeliers zitten kletsen.
Heel apart maar wel leuk.
Die kom ik vast nog wel tegen.
Ik was vandaag weer goed op tijd weg en het lopen ging prima. Het was wel een heel stuk lopen om echt in hrt centrum van Pamplona te komen. Veel mensen op straat ,volop muziek en ook nog poltieke actie (anti monarchie).
Aangevuld met geweldig weer.
Grote gite in hartje centrum . Goede douche, goede wamachine.
Rond 15.30 alle tijd voor een drankje en wat tapas. Wat wil je eigenlijk meer (als pelgrim).
Het is hier een gekkenhuis in de stad. Wat een hoop mensen.

• 07 Juni 2014 - 21:54

Ineke:

Hoi Wil,
    Wat een wereld van verschil kom jij tegen, qua uitzicht, landschap, gehuchten, steden, mensen, talen, weer, gites, eten, wijn!
    Ondertussen na het Vlaams, Frans, Duits, Engels, Spaans dus nu mooi weer een nieuwe taal onder de knie!

• 07 Juni 2014 - 23:54

Ynez:

Lijkt me heel bijzonder, al die mensen uit verschillende landen en werelddelen te ontmoeten.
    En, inderdaad altijd raar als je de hele dag in de natuur en de stllte gelopen hebt ineens in een drukke stad te zijn met veel mensen en verkeer.
    Nog geen stieren gezien daar in Pamplona?
    Spaans eten is normaliter toch wel lekker, dus hopelijk volgende dagen beter!
    En hoe smaakt de Spaanse wijn?
    Succes morgen met je volgende etappe!

• 08 Juni 2014 - 12:59

Joost:

He Wil,
    Eindelijk even tijd om je reis te volgen:-)
    Maar zo te zien ben je mooi op schema. Wij moeten ons wat behelpen met Jazz in Duketown, en de trubbels van einde schooljaar enzo, maar het is lekker warm! Succes met het vervolg, hartelijke groet,Joost